Han har skrevet med en anden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.207 visninger
11 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2016

Anonym trådstarter

Åh.. i onsdags opdagede jeg at min forlovddd har skrevet :* og søde til en anden pige. Jeg er rent faktisk kold i bagen over, at han skriver søde til andre, men han har "nægtet" mig det..

jeg har konfronteret ham med det og sagt jeg synes det var flirt (både :* men også indhold i beskederne). Han mener det ikke er flirt..

Han undskylder det med at han før har fået hjælp, fordi han ikke kan lade være at skrive/flirte med andre piger??

Jeg nævner lige kort, at han også skrev :* til DN anden pige tidligere i vores forhold, samt flere gange skrevet til andre at de er dejlige, smukke etc.. 

Jeg er virkelig forvirret, for alt skriger i mig,at jeg åbenlyst ikke kan stole på ham og at jeg bør gå fra ham.. og ja jeg har rent faktisk også mistet en del for ham, efter han har gjort det her 2. Gang.. 

han har også skrevet til piger på insta om de vil chatte osv..

det værste er snart, at han VED at min eks gjorde samme stunt og ved hvor meget det ødelagd for og i mig..

total forvirrende indlæg, men skulle af med det.. jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2016

Miti's mama

Jeg ville ikke kunne leve med det. Synes det er over grænsen. Måske sætte jer ned og tage en snak om hvor meget det sårer dig og hvad konsekvensen vil være hvis han ikke vil opgive det. Ikke som en trussel! Men tal rent ud.

Anmeld Citér

18. december 2016

Rauw

Hvis han har gjort det før og ved at du ikke vil have det, så tvivler jeg på han nogensinde stopper. Så du må jo gøre op med dig selv om det er noget du kan leve med og hvis ikke så må du jo gå fra ham. Personligt synes jeg det er "småting" men hvis det er over din grænse bør du handle på det. Hvis du ikke selv respektere dine grænser, hvorfor skulle andre mennesker så gøre det? 

Anmeld Citér

18. december 2016

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Jeg ville ikke kunne leve med det. Synes det er over grænsen. Måske sætte jer ned og tage en snak om hvor meget det sårer dig og hvad konsekvensen vil være hvis han ikke vil opgive det. Ikke som en trussel! Men tal rent ud.

Jeg snakker også med ham i morgen.. jeg kan ikke klare at skulle igennem det igen igen..

Anmeld Citér

18. december 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Hvis han har gjort det før og ved at du ikke vil have det, så tvivler jeg på han nogensinde stopper. Så du må jo gøre op med dig selv om det er noget du kan leve med og hvis ikke så må du jo gå fra ham. Personligt synes jeg det er "småting" men hvis det er over din grænse bør du handle på det. Hvis du ikke selv respektere dine grænser, hvorfor skulle andre mennesker så gøre det? 

Du har ret..

Anmeld Citér

18. december 2016

NasimG

Jeg snakker af erfaring. Pak din taske og går din vej så hurtigt du kan, før han får lov til at ødelægge din selvtillid ����

Anmeld Citér

18. december 2016

Muhmi

Ingen mand er værd at skulle gå igennem sådan et følelseshelvede for.. TRUST me... Har været i SÅ mange forhold hvor jeg hele tiden var mistroisk (og med rette)

Det tærer én og det gør én gammel i sindet... Kom væk i en hulans fart, han har ikke tænkt sig at stoppe.. Find dig en mand hvor han gør dig sikker på at han ikke har noget at skjule for dig...

Anmeld Citér

18. december 2016

Mortilah

NasimG skriver:

Jeg snakker af erfaring. Pak din taske og går din vej så hurtigt du kan, før han får lov til at ødelægge din selvtillid ����

Der er jeg SÅ enig! Det bliver ikke bedre. Han har nul respekt, er elendigt opdraget og jeg håber du går og finder en der behandler dig ordentligt. Jeg skriver også :* til mine drengevenner. Men jeg gør det bestemt ikle bag om min kærestes ryg eller imod hans vilje.. her er det bare et kærligt emoji til dem jeg holder af- det har ikke betydningen af kys på munden.. men at spørge om andre piger vil chatte.. sige de er dejlige.. pyha nej nej nej tak!

Anmeld Citér

19. december 2016

Anonym trådstarter

Det værste er næsten, at det jo netop er de "grænser" han har sat for mig, ang hvad han synes er ok, han selv overskrider, eller gør..

Jeg snakker med ham i dag om det.. dét og vores næsten daglige skænderier.. jeg kan ikke mere..

Anmeld Citér

19. december 2016

Patriark

Anonym skriver:

Åh.. i onsdags opdagede jeg at min forlovddd har skrevet :* og søde til en anden pige. Jeg er rent faktisk kold i bagen over, at han skriver søde til andre, men han har "nægtet" mig det..

jeg har konfronteret ham med det og sagt jeg synes det var flirt (både :* men også indhold i beskederne). Han mener det ikke er flirt..

Han undskylder det med at han før har fået hjælp, fordi han ikke kan lade være at skrive/flirte med andre piger??

Jeg nævner lige kort, at han også skrev :* til DN anden pige tidligere i vores forhold, samt flere gange skrevet til andre at de er dejlige, smukke etc.. 

Jeg er virkelig forvirret, for alt skriger i mig,at jeg åbenlyst ikke kan stole på ham og at jeg bør gå fra ham.. og ja jeg har rent faktisk også mistet en del for ham, efter han har gjort det her 2. Gang.. 

han har også skrevet til piger på insta om de vil chatte osv..

det værste er snart, at han VED at min eks gjorde samme stunt og ved hvor meget det ødelagd for og i mig..

total forvirrende indlæg, men skulle af med det.. jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre 

Nogle ting er værd at kæmpe for, andre er ikke.

Ingen kan hjælpe dig, DU må gøre op med dig selv om du synes det er værd at kæmpe for.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.