lyserødt blod, dårlig tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2016

Patriark

crish89 skriver:

Øv æv nu mistede jeg helt håbet. 

Blødningen tog til igår aftes. Har i nat blødt som helt almindelig mens. Var så glad efter sen positive test i fredags, efter vi har prøvet så længe. 

Har ikke haft smerter udover jag i venstre side i 10 min igår aftes. 

Undskyld detaljerne nedenunder! 

Her til morgen vågnede jeg og havde blødt lidt i bindet. Men da jeg havde tisset og skulle tørre mig var der sådan en meget slimede klar blod og er par enkle mærke klumper. 

Er det ikke dårlige tegn? Føler mig endnu en smule oppustet og hård i nederste del af maven.. 

Jeg tror, at du ville have godt af, IKKE høre om andres erfaringer. Jeg kan godt forstå du er bekymrer, men jeg tror også du udsætter dig selv for unødigt stress.

Gå til læge, bliv scannet og tag den derfra!!

Bare et godt råd!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2016

crish89

Patriark skriver:

Jeg tror, at du ville have godt af, IKKE høre om andres erfaringer. Jeg kan godt forstå du er bekymrer, men jeg tror også du udsætter dig selv for unødigt stress.

Gå til læge, bliv scannet og tag den derfra!!

Bare et godt råd!!

Ja det gør jeg. Mange tak 

Anmeld Citér

19. december 2016

Maalene

crish89 skriver:

Øv æv nu mistede jeg helt håbet. 

Blødningen tog til igår aftes. Har i nat blødt som helt almindelig mens. Var så glad efter sen positive test i fredags, efter vi har prøvet så længe. 

Har ikke haft smerter udover jag i venstre side i 10 min igår aftes. 

Undskyld detaljerne nedenunder! 

Her til morgen vågnede jeg og havde blødt lidt i bindet. Men da jeg havde tisset og skulle tørre mig var der sådan en meget slimede klar blod og er par enkle mærke klumper. 

Er det ikke dårlige tegn? Føler mig endnu en smule oppustet og hård i nederste del af maven.. 

Åhh, ikke lige den start på en graviditet, man havde håbet på 

Tror ikke lægen vil kunne se noget på en scanning endnu, så du skal nok forbi lægen og have taget et par blodprøver, /0 de kan se om dit HCG stiger eller falder... Håber selvfølgelig på det første og ønsker jer alt held og lykke 

Anmeld Citér

20. december 2016

crish89

Maalene skriver:

Åhh, ikke lige den start på en graviditet, man havde håbet på 

Tror ikke lægen vil kunne se noget på en scanning endnu, så du skal nok forbi lægen og have taget et par blodprøver, /0 de kan se om dit HCG stiger eller falder... Håber selvfølgelig på det første og ønsker jer alt held og lykke 

Nej det er lidt træls lige nu 

Okay så er en scanning nok ikke lige en løsning. 

Jeg har nu siden igår eftermiddags haft hedeture, været svimmel og haft sådan murren i underlivet og stikkende fornemmelse i brysterne og mine blodåre blev ekstremt tydelige over hele bryster i begge sider. Min blødning er allerede stoppet idag.  Har kun været 2 dage og plejer st være 4 dage. 

Anmeld Citér

20. december 2016

Maalene

crish89 skriver:

Nej det er lidt træls lige nu 

Okay så er en scanning nok ikke lige en løsning. 

Jeg har nu siden igår eftermiddags haft hedeture, været svimmel og haft sådan murren i underlivet og stikkende fornemmelse i brysterne og mine blodåre blev ekstremt tydelige over hele bryster i begge sider. Min blødning er allerede stoppet idag.  Har kun været 2 dage og plejer st være 4 dage. 

Åhh, hvor er det træls  Har du snakket med lægen? 

Anmeld Citér

20. december 2016

crish89

Maalene skriver:

Åhh, hvor er det træls  Har du snakket med lægen? 

Ja men hun mener bare ikke jeg er gravid når testen deroppe var negativ.  Mens er stoppet helt idag. Stadig mens agtige smerter.. 

Anmeld Citér

20. december 2016

Maalene

crish89 skriver:

Ja men hun mener bare ikke jeg er gravid når testen deroppe var negativ.  Mens er stoppet helt idag. Stadig mens agtige smerter.. 

Åhh, det gør det jo bestemt ikke nemmere  Du må nok desværre vente et par dage og se, hvad testen så siger og så tage den derfra... Håber virkelig på det bedste for dig 

Anmeld Citér

21. december 2016

crish89

Maalene skriver:

Åhh, det gør det jo bestemt ikke nemmere  Du må nok desværre vente et par dage og se, hvad testen så siger og så tage den derfra... Håber virkelig på det bedste for dig 

Nej slet ikke jeg forstår ikke helt mine ømme bryster ikke forsvinder og blodårerne er ekstremt tydelige. Kan stadig næsten intet spise ud over enkelte slags varmt mad, men friskost og sådan skal helst bare være brød med næsten ingenting. Så det med mine små jag stik stadig kommer ind imellem. 

Prøver at teste her fredag og se hvad testen så siger. 

Anmeld Citér

21. december 2016

crish89

Åhh den kære krop

hele dagen igår var mens stort set væk og det vsr kun anden dag med bødning, hele dagen var det kun brunligt pletblødning. Om aftenen var den helt væk. I morgen var der stadig intet. Omkring middag skal jeg lige på wc da jeg lige har nyst og følte jeg skulle tisse igen. Der pletblødte jeg igen. Næste toiletbesøg en halv times tid efter, var det helt væk igen. 

Hef 5 timer senere er der nu lille pletblødning igen efter hoste.

stikker stadig i underlivet og i brysterne. 

hvad sker der med mik krop. 

Anmeld Citér

21. december 2016

Maalene

crish89 skriver:

Åhh den kære krop

hele dagen igår var mens stort set væk og det vsr kun anden dag med bødning, hele dagen var det kun brunligt pletblødning. Om aftenen var den helt væk. I morgen var der stadig intet. Omkring middag skal jeg lige på wc da jeg lige har nyst og følte jeg skulle tisse igen. Der pletblødte jeg igen. Næste toiletbesøg en halv times tid efter, var det helt væk igen. 

Hef 5 timer senere er der nu lille pletblødning igen efter hoste.

stikker stadig i underlivet og i brysterne. 

hvad sker der med mik krop. 

Åhh, ville ønske jeg kunne svare dig på det  Håber virkelig på det bedste for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.