lyserødt blod, dårlig tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.972 visninger
20 svar
2 synes godt om
18. december 2016

crish89

Jeg har her i fredags testet positiv på graviditetstest. Skal til lægen i morgen og have taget blodprøve.

Jeg havde en dsg igår hvor jeg skulle have gæster og skulle inden lige gøre hus rent og støvsuge mm. Så lidt sex om morgenen. Har døjet med med små jag og stik igennem et par uger. Men så igår eftermiddags da jeg var færdig, skulle jeg lige på wc og der kom der helt svagt lyserødt blod og meget meget lidt på papiret.. efterfølgende var det væk resten af dagen.

I morgen hyggeligt vi lidt igen, da jeg var på wc var der ganske lidt blod igen, blev utrolig nervøs for om noget er galt, eller om det er normalt det godt kan ske i starten af graviditeten efter samleje. Efterfølgende toilet besøg intet blod og Jeg har nu igen lige været på wc efter jeg havde nyst og hostet lidt, nu igen ganske lidt blod, men denne gang helt klart slim, og så med meget ganske lidt blod på papiret. Men stadig ingen smerter eller noget.

Er der andre der har prøvet det uden at der har været. Noget galt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2016

Bb2015

Jeg oplevede en anelse lyserødt blod i cirka uge 8 (da jeg normalt ville få mens) og fik af vide af en læge at det var helt normalt og der var intet galt

Det hænger hos dig nok bare sammen med sex.. mener man kan begynde at bløde en anelse efter sex når man er gravid. Vent og se hvad lægen siger til blodprøven og spørg evt der 

Anmeld Citér

18. december 2016

crish89

Michfich skriver:

Jeg oplevede en anelse lyserødt blod i cirka uge 8 (da jeg normalt ville få mens) og fik af vide af en læge at det var helt normalt og der var intet galt

Det hænger hos dig nok bare sammen med sex.. mener man kan begynde at bløde en anelse efter sex når man er gravid. Vent og se hvad lægen siger til blodprøven og spørg evt der 

Okay tusind tak for dit svar det beroliger med at hører du også har oplevet det. 

Håber det har noget med sex at gøre i det her tilfælde. Men burde det stoppe til i morgen 

Anmeld Citér

18. december 2016

Maalene

Ens blodkar er meget mere sarte i graviditeten, så der sex kan sagtens få et lille blodkar til at briste, uden det har nogen betydning 

Da jeg ventede min første datter, havde jeg været til hundetræning og frosset helt vildt, og da jeg kom hjem havde jeg også blødt ganske lidt - var sikker på jeg var ved at miste, men alt var godt og har den dejligste pige på 5 år nu 

Ønsker dig alt det bedste i graviditeten 

Anmeld Citér

18. december 2016

crish89

Maalene skriver:

Ens blodkar er meget mere sarte i graviditeten, så der sex kan sagtens få et lille blodkar til at briste, uden det har nogen betydning 

Da jeg ventede min første datter, havde jeg været til hundetræning og frosset helt vildt, og da jeg kom hjem havde jeg også blødt ganske lidt - var sikker på jeg var ved at miste, men alt var godt og har den dejligste pige på 5 år nu 

Ønsker dig alt det bedste i graviditeten 

Tusind tusind tak for din skønne besked 

Dejligt at hører andre har oplevet det samme  dejligt med en skøn pige som snart er en stor pige. 

Puh ha blev lige lidt nervøs nu. Blødning stort set væk nu, kun klart udflåd. Mmeeen fik lige 10 min med meget kraftig jag og mens smerter i venstre side, så er bare sååå nervøs for det er slut nu. 

De er aftaget igen.. håber bare sådan der ik er noget galt vi har forsøgt nu i 3år. 

Anmeld Citér

18. december 2016

Maalene

crish89 skriver:

Tusind tusind tak for din skønne besked 

Dejligt at hører andre har oplevet det samme  dejligt med en skøn pige som snart er en stor pige. 

Puh ha blev lige lidt nervøs nu. Blødning stort set væk nu, kun klart udflåd. Mmeeen fik lige 10 min med meget kraftig jag og mens smerter i venstre side, så er bare sååå nervøs for det er slut nu. 

De er aftaget igen.. håber bare sådan der ik er noget galt vi har forsøgt nu i 3år. 

Åhh, kan virkelig godt forstå du er nervøs - især når det er noget I har ønsket så længe 

Hvis I har mulighed for det, så tænker jeg en tryghedsscanning vil være rigtig godt - ser man hjertet slå, når man er 7+0, så er der 96 % chance for at alt går godt  Det gav ihvertfald mig rigtig meget ro, da vi først havde set det 

Og mht. jag, så er det HELT normalt - hvis du googler ligamentsmerter, så er jeg sikker på, det passer til det du har oplevet - og det er helt ufarligt, selvom det godt kan være ubehageligt 

Anmeld Citér

18. december 2016

crish89

Maalene skriver:

Åhh, kan virkelig godt forstå du er nervøs - især når det er noget I har ønsket så længe 

Hvis I har mulighed for det, så tænker jeg en tryghedsscanning vil være rigtig godt - ser man hjertet slå, når man er 7+0, så er der 96 % chance for at alt går godt  Det gav ihvertfald mig rigtig meget ro, da vi først havde set det 

Og mht. jag, så er det HELT normalt - hvis du googler ligamentsmerter, så er jeg sikker på, det passer til det du har oplevet - og det er helt ufarligt, selvom det godt kan være ubehageligt 

Tusind tak for din forståelighed 

Med hensyn til scanning, håber jeg lidt at jeg efter lægebesøg i morgen kan snakke med hende om en evt scanning nu hvor jeg har blødt. 

Jeg har bare lige haft meget stærke jag i venstre side som ved meget kraftige mens smerter, bare kun i vendte side, samtidig med jeg bløder ganske lidt. Dog har jeg haft hård mave i flere dage kg ved ikke om det også kan trykke på det hele, da det lige nu vendte til det modsatte.. så blev ikke ligefrem mindre nervøs af at det gjorde så ondt. Men smerterne forsvandt som sagt efter 10 min ca og mærker intet nu.. 

Anmeld Citér

18. december 2016

God-mor

Jeg har oplevet tidlig kontaktblødning i begge mibe graviditeter og har en skøn datter og en dreng i maven nu 24 uger henne. Det er helt normalt så ville være rolig og stort tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

18. december 2016

crish89

God-mor skriver:

Jeg har oplevet tidlig kontaktblødning i begge mibe graviditeter og har en skøn datter og en dreng i maven nu 24 uger henne. Det er helt normalt så ville være rolig og stort tillykke med graviditeten

Mange tak er bare meget i tvivl om det er mens der er kommet og det er gået til grunde, da jeg bløder almindeligt nu, men ikke så kraftigt som mens, men har haft lidt stærke jag i siden i ca 10 min og lette mens smerter. Men det er væk igen, bløder bare stadig. 

Anmeld Citér

19. december 2016

crish89

Øv æv nu mistede jeg helt håbet. 

Blødningen tog til igår aftes. Har i nat blødt som helt almindelig mens. Var så glad efter sen positive test i fredags, efter vi har prøvet så længe. 

Har ikke haft smerter udover jag i venstre side i 10 min igår aftes. 

Undskyld detaljerne nedenunder! 

Her til morgen vågnede jeg og havde blødt lidt i bindet. Men da jeg havde tisset og skulle tørre mig var der sådan en meget slimede klar blod og er par enkle mærke klumper. 

Er det ikke dårlige tegn? Føler mig endnu en smule oppustet og hård i nederste del af maven.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.