Hvor meget hikker jeres baby i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2016

komodo

CC79 skriver:

Hvor længe hikker han så ad gangen? Ja det er jo som alleroftest et sundhedstegn, det er kun meget sjældent det har anden årsag. Og så vil man også bemærke ændrede fosterbevægelser oveni. Men som gravid bekymrer man sig tit over alt for meget.

Omkring 10-15 minutter ca 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2016

Liv_86

CC79 skriver:

Nej det havde jeg heller ik med mine tre første børn men man kan gogle sig til mere info end man ngen gange ønsker. Troede heller ikke det betød det store men har læst at hvis baby hikker op til 4 gange om dagen og hikkeriet varer mere end 10-15 min kan det i sjældne tilfælde være noget med ilttilførslen men så skulle det så også bevirke at der kommer krampelignende bevægelser fra baby og megen uro mens den hikker. Men ja det da godt at være opmærkom men man bliver nemt overbekymret. Det er jo meget sjældent og det er som du selv skriver mest et sundhedstegn. Men ja det er nemt at bekymre sig om alt for meget som gravid.

Okay. Nu bliver jeg scannet hver 4 uge og der bliver der tjekket flow i navlenoren, hvilket jo er der ilten kommer fra. Og her er der i hver fald fint flow

men ja nogen gange er det bedre ikke at Google, men gør det også selv

Anmeld Citér

18. december 2016

Pianisten

Jeg er selv en enorm hikker - jeg hikkede ofte og meget længe mens jeg lå i min mors mave, og jeg gør det stadig væk. Mindst én gang om dagen får jeg hikke. Jeg er da, så vidt jeg ved, sund og rask. Nogen har måske bare et mere følsomt mellemgulv end andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.