Skilsmisse og utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2016

Anonym

Jeg synes ikke det er utroskab når man er enige om at blive skilt. Men må da indrømme, at det ikke var det fedeste i verden, at min kommende eks mand sad og chattede frækt, med nabodamen lige for snuden af mig, og smuttede hjem til hende ved hver given lejlighed, inden vi overhovedet var skilt, og inden jeg var flyttet. Men altså hvad skal man gøre? Han gad mig ikke mere. At bede ham om ikke at duske naboen, ville jo ikke ændre en skid i forhold til skilsmissen anyway. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2016

Anonym

Nej det er det ikke.. Og hvorfor kan man ikke lige vente spørger nogen.. Tja. Fordi sex er et behov. Måske et behov man netop ikke har kunne få opfyldt i LANG tid i det forhold man har besluttet at stoppe. Og måske, er det en måde at koble hovedet fra i en svær tid.. Det var det for mig., og en måde at blive bekræftet i at jeg var god nok og alting nok skulle gå, selvom det var svært.. Jeg skiltede dog ikke med det og fortalte ikke min sårede eks om det. Ingen grund til at strø salt i hans sår.. 

Anmeld Citér

15. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvis man er gift og er enige om at man skal skilles, men først efter jul for ungernes skyld. 

Bor under samme tag, men sover ikke i samme seng. 

Er det så utroskab at være sammen med andre?

i teorien er det jo vel egentlig eftersom man stadig er gift juridisk. Men ved også skilsmissen står får døren og forholdet er slut. 

Hvad mener I?

Nej det mener jeg ikke - vil dog mene man skylder hinanden den smule respekt og vente til man ikke bor der mere. Medmindre I er enige om at det er helt okay og der ikke er følelser i klemme hos nogen af Jer

Anmeld Citér

15. december 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej det mener jeg ikke - vil dog mene man skylder hinanden den smule respekt og vente til man ikke bor der mere. Medmindre I er enige om at det er helt okay og der ikke er følelser i klemme hos nogen af Jer

Det hælder jeg også selv til. 

Som jeg skriver tidligere så det ikke mig. Spørgsmålet kommer af en samtale jeg havde med en veninde om hvornår man var utro og lige denne problemstilling kunne vi ikke rigtig selv finde ud af. Så ville høre jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.