Chancen for graviditet ved højkarakter 8-cellet æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2016

nielsen80

Krydser for jer

For os var ægkvalitet alfa omega, så I vores tilfælde var gode æg lig graviditet (Er blevet gravid på et top score og et lige under top score). Alle andre ivf forsøg(5stks) har kvaliteten været ringere og har ikke ført til graviditet.

En god kvalitet er ikke ensbetydende med graviditet, MEN det er klart,chancen er jo noget højere end med et ringere æg.

Held og lykke, håber du snart står med to streger! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2016

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Krydser for jer

For os var ægkvalitet alfa omega, så I vores tilfælde var gode æg lig graviditet (Er blevet gravid på et top score og et lige under top score). Alle andre ivf forsøg(5stks) har kvaliteten været ringere og har ikke ført til graviditet.

En god kvalitet er ikke ensbetydende med graviditet, MEN det er klart,chancen er jo noget højere end med et ringere æg.

Tusind tak for dit input, det er rigtig skønt at læse!

Jeg håber også at gode æg fører til graviditet her, der håbes og krydses i hvert fald i det uendelig i det lille hjem

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det ærlige svar er, at ingen kan garantere dig hverken det ene eller det andet, det dårligste udgangspunkt kan blive succes og omvendt.

Vi kan dog ønske dig held og lykke og håbe, at det lykkes for dig.

Synes lige at jeg vil fortælle, at jeg blev gravid her i første IVF med en positiv blodprøve 3+6 samt 4+4 med stignede hCG. Nu er jeg 5+5, så det er helt fantastisk

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

.. og bliver du gravid er der ca 20-25 pct sandsynlighed for abort i starten.

det er biologi og det er nerveoirrrnde... og en kamp mod statistik og tal.

Men omkring 70 pct i behandling får deres ønskebørn. .. rejsen kan blot være lang

Hej igen. Synes lige at jeg vil fortælle, at jeg blev gravid her i første IVF med en positiv blodprøve 3+6 samt 4+4 med stignede hCG. Nu er jeg 5+5, så det er helt fantastisk Svaret på bp fik vi en 23. december, så det var lige den vildeste julegave vi fik dér

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Krydser for jer

Hej igen. Synes lige at jeg vil fortælle, at jeg blev gravid her i første IVF med en positiv blodprøve 3+6 samt 4+4 med stignede hCG. Nu er jeg 5+5, så det er helt fantastisk Svaret på bp fik vi en 23. december, så det var lige den vildeste julegave vi fik dér

Anmeld Citér

4. januar 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Hvor dejligt! 

Tillykke med det. Så står den på bleskift osv til næste jul og nytår 

Anmeld Citér

4. januar 2017

nielsen80

Anonym skriver:

Kæmpe tillykke

håber du får en god graviditet og fødsel(når du kommer dertil)

Anmeld Citér

6. januar 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvor dejligt! 

Tillykke med det. Så står den på bleskift osv til næste jul og nytår 

Tusind tak! Og oh yes, er så klar

Anmeld Citér

6. januar 2017

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Kæmpe tillykke

håber du får en god graviditet og fødsel(når du kommer dertil)

Tusind tak! Indtil videre har jeg intet at brokke mig over da kvalmen heldigvis holder sig væk endnu. Så det er kun tissetrang, træthed, konstant sulten og ligament smerter. Men jeg tager gerne hele pakken hvis det er

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.