Smølfine123 skriver:
..??
tror du har læst mit indlæg forkert. Det er da super at alt er gået perfekt. Men jeg prøver blot at sige at det ikke nødvendigvis betyder af man med det samme bliver gravid. Jeg blev (som jeg også skriver) gravid hvor alt var perfekt - også på et tre dages æg. Så det minder jo om din situation.
Men hvis du ikke vil blive møgfrustreret er et godt råd (var i behandling on and of i 5 år) at være realistisk. Selvfølgelig lykkes det for dig. Men som sagt når lægerne siger høje chancer er det altså sjældent mere end 40 pct. Jeg blev også gravid hvor de sagde chancerne ikke var så store.
Du kan da sagtens blive gravid i første hug.. men det er da synd hvis du går i kulkælderen efter første eller andet forsøg. Så tærer det for meget. Det var såmænd kun ment som en beskyttelse... man sætter meget store forhåbninger i starten.
Men som sagt held og lykke... fingres crossed.
Nej, jeg læste det skam rigtigt, men det var bare rart at høre lidt fra virkeligheden kan man sige 
Vi har været igennem 10 behandlinger før denne IVF (3x stimuleret hjemmerul + 7x stimuleret IUI), så jeg har virkelig lært ikke at være for naiv da jeg fra day one fik at vide "Ej men du bliver hurtigt gravid, det er nærmest sikkert", så blev slået meget ud i starten (sådan er det jo når man starter på i sådan noget) og kan da mærke at nu, med IVF, får mig til at tro på det igen. Hvor jeg med IUI lidt havde mistet håbet (trods en BFP/biokemisk). Men synes det er svært... Har det sidste halv år i hvert fald været oprigtigt glad fordi jeg ingen forventinger havde, så det har været SÅ rart og derfor, med nye forventinger og positive svar/forløb, kan det nok ikke undgås at man tror på det igen og dermed kan blive slemt skuffet. Men jeg prøber bare at tænke 'so far, so good'. Men nu har vi lidt i fryseren, så om ikke andet, hjælper det lidt på det, at jeg i det mindste ikke skal i stimuleret cyklus ved næste forsøg 
Tak for de krydsede fingre, dem får vi helt sikkert brug for 

Anmeld
Citér