Jer med børn med 4+ år imellem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Mine børn er der 6 år og 3 mdr mellem.

Den store var med stort set fra starten af, og han elskede det. Han er en stolt sstorebror der forstår en masse og hjælper lillesøster.

Lillesøster er nu 2 1/2 og ved at have lært selv at tage tøjet af og på, og hvis hun ikke lige kan, så er det lige så ofte storebror der hjælper.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2016

Mortilah

Der er op til 10 år imellem vores.. og alle elsker den mindste og de leger fantastisk med hinanden. Helt på trods af aldersforskellen. Det overraskede mig. 

Anmeld Citér

14. december 2016

merethe

Profilbillede for merethe
Stivdie skriver:

Godmorgen damer, 

Jer der har børn med 4 år eller mere i aldersforskel, hvordan har de det med hinanden?

Det der med at få nr. 2 går ikke så godt for mig og kan mærke, jeg bliver rigtig ked af at tænke på, at min ældste nok som minimum når at fylde 4 inden hun får søskende. Konkret er jeg bange for, at aldersforskellen bliver for stor, og de ender med ikke at få ret meget glæde af hinanden. 

Min drøm var, at der blev mellem 2,5 og 4 år imellem, men forskellige årsager har gjort at det nu nok ikke kommer til at ske.

Der er 6år i mellem min søn og min datter, og de er hinandens bedste venner. Det er så sødt ❤️

Anmeld Citér

18. december 2016

CC79

Der er 9 år mellem min første og nr 2. Det har været fantastisk at opleve ham i storebror rollen og de har masser af glæde af hinanden. Selvfølgelig er det en anden glæde end jævnaldrende. Vores nr 2 og 3 er der kun 15 mdr imellem og deres forhold er også helt unikt. Men de ser helt vildt op til deres ældste bror og han er så god i rollen. Han passer på dem, leger med dem og giver dem indblik i en lidt større og spænende verden og ja det har hver sine fordele. Børn tilpasser sig jo det liv de har og ved ikke det kunne være anderledes. Meget af det er vores egne forestillinger om det. Børnene skal nok få det bedste ud af det. Så slip bekymringerne for det bliver godt på den måde I gør det hvis I er positivt indstillet på det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.