Der er 4 1/2 år mellem mine to ældste og så 7 år mellem den ældste og den yngste.
De er alle sammen søskende på godt og ondt, de kan skændes så guderne sig må forbarme, de kan lege så jeg overraskes, de kan grine sammen aå jeg også griner, de kan tale om verdenen, deres udfordringer så jeg bliver varm inden i.
De er et trekløver, de passer på hinanden og de elsker hinanden og fortæller det. En lille sød historie, lillebror er nu også startet i skole. I et frikvarter er han ked af det og storebror ser det og går hen til ham. Lillebror viser sig at være bange, så hvad gør storebror? Han tager resolut lillebror i hånden og finder ikke en voksen, men storesøster, for når de alle tre er sammen så er man mest tryg.
Storesøster er nu blevet 13 år og interessen for pokemon er dalende. Hun forskanser sig en gang imellem inde på værelset, men det ville hun også have gjort selvom lillebror var 11 og ikke 9. Men jo de har en masse sammen, de nyder tiden sammen, de er min lille flok og jeg overrasket hver dag over hvor fantastisk det må være at have søskende.
Anmeld
Citér