Glemsom farmor og irriteret familie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2016

Mel92

Sprit25 skriver:

Få hende tjekket for blærebetændelse. Det kan påvirke ældre i voldsom grad

BLærebetændelse!? Det vidste jeg godt nok ikke  - hun er faktisk blevet testet for blærebetændelse for nyligt, hvor hun dog testede negativ. Hun har tilgengæld i mange år haft problemer med nyrerne, ved du om det tilfældigvis også kan have en sammenhæng? 

Jeg tror desværre ellers bare det er fordi hun er blevet gammel. 

Tak for svar!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

Mel92

Rockertand skriver:

Det er ved at være tid til at søge professionel hjælp, overveje hjemmehjælp, privat sygeplejerske eller en form for besøgsven eller støtteordning. 

Hun får hjemmehjælp til rengøring, og så har vi snakket om noget hjemmehjælp til at huske hende på pillerne og "holde øje" med hende, når vi andre ikke kan  

Anmeld Citér

13. december 2016

Sprit25

PrincessConsuela skriver:

BLærebetændelse!? Det vidste jeg godt nok ikke  - hun er faktisk blevet testet for blærebetændelse for nyligt, hvor hun dog testede negativ. Hun har tilgengæld i mange år haft problemer med nyrerne, ved du om det tilfældigvis også kan have en sammenhæng? 

Tak for svar!  

Vi troede som sagt, heller ikke på lægen da han sagde det men den er god nok. 

Og nej desværre ved jeg med nyre;(

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Hun får hjemmehjælp til rengøring, og så har vi snakket om noget hjemmehjælp til at huske hende på pillerne og "holde øje" med hende, når vi andre ikke kan  

I kan jo rette henvendelse til borgerkonsulenten  for at få en ydelse til guidning angående medicinen. ( går ud fra de allerede bliver doseret i æsker til dag og tidspunkt)  dette er en synlig stor hjælp for mange. 

Angående din familie, dem der er tættest på har ofte svært ved at indse diverse problemer angående ældning sygdom dødelige syge m.v.  

Selvom man tænker at de " burde " da vide bedre. Men følelses mæssigt bliver der somme tider lukket af for den daglige virkelighed. dette har jeg både fra min private liv og 13 år som sosu hjælper. 

Anmeld Citér

13. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Tak for svar!  

Den er god nok - dog er det min erfaring at der (når det er blærebetændelse, der er årsagen), at der er tale om pludselige forværrelser, som gør at de kan gå helt i sort, vrøvle usammenhængende, osv.

Hvia der er tale om en mere langsom "forværring" og hun for kort tid siden er testet for blærebetændelse, ja så er det desværre nok nærmere alderen, som trykker ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.