Slut med sut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2016

Babilooo

Og et godt råd...! : smidt alle sutter væk. Ikke noget med at have en reserve. Så kan du ikke give efter.

stille musik er vitterlig en super ide. Det beroligede ligesom sutten. Musicure er fantastisk.. søg og find det på youtube.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

"Anarkisten"

Mariehøne123 skriver:

Kan du så få taget Den sut. Din søn er næsten 4 år og en stor dreng. Selvfølgelig forstår han at han ikke skal have sut mere. Det er vist mor det er sværest for

min erfaring er at det vi frygter mest går nemmest så jeg er sikker på han klarer det. 

Vores børn er lige gamle. Min datter smed dog sutten for et år siden og hun voksede så meget og var så stolt. Vi puttede dem i postkassen så julemanden kunne få dem til at lave legetøj. 

He he he, tak for sparket 

Håber du har ret 

Anmeld Citér

17. december 2016

"Anarkisten"

Smølfine123 skriver:

Der er Aaaaaaaaltid dårlige tidspunkter. Vi skulle til julefrokost hos familie. Jeg startede dagen før med at tale om suttetræet det er hos dem i haven og at MSN fik en gave når man afleverede sin sut. 

Han kyssede sutten farvel dagen efter og åbnede sin gave. Den bliver nu kaldt suttebilen

inden drama- kun lidt klynk første nat 

vi beroligede ham med musicure på iPaden dom lå i tøjskabet

Hmm....god ide med Music Cure, tror da egentlig jeg har en cd til at ligge et sted 

Ja, der er altid pisse dårlige undskyldninger og aldrig et godt tidspunkt. Knægten har fået dårlig mave og straks ser jeg en "mulighed" for at udsætte projektet, men nej nu skal det være. 

I skrivende stund har har givet mig den ene af sutterne og han plejer at sidde med en hel kasse, så tror han er "klar" 

Anmeld Citér

17. december 2016

"Anarkisten"

Smølfine123 skriver:

Og et godt råd...! : smidt alle sutter væk. Ikke noget med at have en reserve. Så kan du ikke give efter.

stille musik er vitterlig en super ide. Det beroligede ligesom sutten. Musicure er fantastisk.. søg og find det på youtube.

Alle sutter bliver smidt ud. Stoler sgu ikke nok på mig selv, så de skal bare ud hele bundet 

Anmeld Citér

17. december 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
"Anarkisten" skriver:

He he he, tak for sparket 

Håber du har ret 

Det var så lidt

fedt du kunne se det som et venligt spart

så må jeg hellere være lige så konsekvent over for mig selv i jukeferien hvor lillebror skal afvænnes med sut om dagen

Anmeld Citér

18. december 2016

Soffy27

Åh de kære små og deres elskede sut.. 

Vi gjorde det ved en 2 et halvt års alderen hos de første, at vi aftalte med ham 2 dage efter jul, at hvis han smed sutten så ville hele Danmark holde fest for ham når han havde undværet sutten i 5 dage.. de ville skåle for ham, fyre fyrværkeri af for ham, have hatte på for ham Osv.. da nytårsaften så endelig kom, så var denne bette gut så stolt over at alle de her mennesker gjorde det for ham  

Anmeld Citér

18. december 2016

A-1995

Min ældste er 2.7 år. Han smed sutten for et par uger siden. Vi sendte dem til julemanden. Når han spørger efter dem svarer jeg bare at han jo har sendt dem til julemanden så vi har ikke flere, og så accepterer han det. Det er gået over al forventning. ��

Anmeld Citér

18. december 2016

"Anarkisten"

Hvordan er nætterne så gået? Opvågninger pga. manglende sut, eller?

Lillebror sover pt. middagslur og selvfølgelig uden sut 

Han sendte dem til julemanden uden brok, men har dog "pylret" efter den et par gange. Tror det er af ren vane, så håber han har glemt den hel om et par dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.