Gravid uge 7 - eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg blev selv hurtig stor 2 gang. Noget af det var nok fordi jeg var oppustet og andet fordi der lå 2 derinde

Den tanke har vi også vendt - derfor vi har bestilt tid til en tidlig scanning. Må jeg spørge om din graviditet anden gang ellers var anderledes en d den første og hvordan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2016

lilledittemor

Her i 3. graviditet var maven lige så oppustet i uge 5 som den var "rigtig" gravid rund i uge 20 ��

Anmeld Citér

10. december 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Den tanke har vi også vendt - derfor vi har bestilt tid til en tidlig scanning. Må jeg spørge om din graviditet anden gang ellers var anderledes en d den første og hvordan? 

Den har på alle måder været anderledes men det er fordi jeg venter tvillinger og det er sku lidt hårdt for kroppen

i starten var det meget det samme som i min første. Rigtig meget kvalme og opkastninger. Denne her gang led jeg også af migræne. 

Jeg har i den her graviditet fået tidligt og mange plukveer, tidligere ondt i bæknet men det tror jeg skyldes at der er to der fylder. Og så har jeg generelt bare haft følene af at være "høj gravid" i lang tid nu selv jeg kun er 32+0. Men det er svært at sammenligne mine to graviditet fordi sene her er så meget anderledes og meget mere hård fordi der er to. Men til gengæld er det også dejligt at mærke spark fra 4 ben og arme

det bliver spændende at se hvad din scanning viser. Du må endelig komme med en Update 

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Den har på alle måder været anderledes men det er fordi jeg venter tvillinger og det er sku lidt hårdt for kroppen

i starten var det meget det samme som i min første. Rigtig meget kvalme og opkastninger. Denne her gang led jeg også af migræne. 

Jeg har i den her graviditet fået tidligt og mange plukveer, tidligere ondt i bæknet men det tror jeg skyldes at der er to der fylder. Og så har jeg generelt bare haft følene af at være "høj gravid" i lang tid nu selv jeg kun er 32+0. Men det er svært at sammenligne mine to graviditet fordi sene her er så meget anderledes og meget mere hård fordi der er to. Men til gengæld er det også dejligt at mærke spark fra 4 ben og arme

det bliver spændende at se hvad din scanning viser. Du må endelig komme med en Update 

Tak for svar Jeg kan godt forestille mig, at det er hårdt arbejde for dig med to basser på en gang  

Jeg skal nok give en opdate på mandag

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Her i 3. graviditet var maven lige så oppustet i uge 5 som den var "rigtig" gravid rund i uge 20 ��

Det er helt vildt Er der stor forskel fra din anden og tredje graviditet? 

Anmeld Citér

11. december 2016

lilledittemor

Anonym skriver:

Det er helt vildt Er der stor forskel fra din anden og tredje graviditet? 

Nej ikke størrelsesmæssigt - men det er to vidst forskellige graviditeter ellers 

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Nej ikke størrelsesmæssigt - men det er to vidst forskellige graviditeter ellers 

Man kan nok heller ikke sammenligne to graviditeter med hinanden 100%  

Anmeld Citér

11. december 2016

lilledittemor

Anonym skriver:

Man kan nok heller ikke sammenligne to graviditeter med hinanden 100%  

Nej, men mine to første lignede hinanden rigtig meget 

Anmeld Citér

11. december 2016

HPH

Anonym skriver:

Hej med jer!

Jeg er gravid for anden gang og 7 uger henne efter min egen beregning. Jeg er overrasket over hvor stor min mave allerede er. Det samme med mine bryster og kan hverken være i mit tøj eller undertøj - og det er allerede en udfordring ar skjule det for omverden. Vi har bestilt tid til en ekstra scanning på mandag. Det bliver spændende

Er det normalt? 

Hvornår fortalte I om graviditeten anden gang? 

Min mave så sådan ud i uge 30 i første graviditet.

har lige mistet i uge 8, det kunne ikke ses overhovedet, men jeg følte mig 'fyldt' i underlivet.

Anmeld Citér

11. december 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Nej, men mine to første lignede hinanden rigtig meget 

Okay Det er seks år siden jeg var gravid sidst så det kan meget vel være forglemmelse, at jeg synes det er anderledes denne gang. Jeg er med på at jeg bliver hurtigere større, hvilket er helt naturligt. Kvalmen synes jeg er meget slemmere  Jeg sover også dårligt. Kan ikke rigtig finde ro og en ordentlig stilling at sove i, men det kan selvfølgelig handle om maven og kvalmen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.