Gravid uge 7 - eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.657 visninger
23 svar
15 synes godt om
9. december 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Jeg er gravid for anden gang og 7 uger henne efter min egen beregning. Jeg er overrasket over hvor stor min mave allerede er. Det samme med mine bryster og kan hverken være i mit tøj eller undertøj - og det er allerede en udfordring ar skjule det for omverden. Vi har bestilt tid til en ekstra scanning på mandag. Det bliver spændende

Er det normalt? 

Hvornår fortalte I om graviditeten anden gang? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2016

mija

Som du nok ved, så er det helt normalt at være meget oppustet i starten.. Men synes da godt nok også at du er stor i forhold til at du kun skulle være 7 uger henne Det ligner jo en flot gravid mave

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Som du nok ved, så er det helt normalt at være meget oppustet i starten.. Men synes da godt nok også at du er stor i forhold til at du kun skulle være 7 uger henne Det ligner jo en flot gravid mave

Jeg prøver at huske og ved også godt, at det går hurtigere anden, men jeg synes det går stærkt. Maven har haft denne størrelse den sidste uge og ikke kun om aften. Det er også derfor vi har valgt at bestille tid til en tidlig scanning

Anmeld Citér

9. december 2016

Aprilbaby2015

Måske er der 2.? 

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

Minapril2015 skriver:

Måske er der 2.? 

Den tanke har vi også vendt  Det bliver godt at få scanningen overstået på mandag

Anmeld Citér

9. december 2016

WantingBaby2012

Jeg er også 2. gangs og min mave blev også meget hurtigere synlig nu end første gang! Men det skyldes jo at man er meget oppustet i starten, og at det hele har været "udvidet" en gang før 

Anmeld Citér

9. december 2016

mija

Ej, det bliver da spændende så! Du må lige opdatere når du har været til scanning

Anmeld Citér

9. december 2016

Liv_86

Jeg blev selv hurtig stor 2 gang. Noget af det var nok fordi jeg var oppustet og andet fordi der lå 2 derinde

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Jeg er også 2. gangs og min mave blev også meget hurtigere synlig nu end første gang! Men det skyldes jo at man er meget oppustet i starten, og at det hele har været "udvidet" en gang før 

Lige præcis. Det er rart at høre! Jeg håber også, at det er forklaringen Jeg havde også forventet at maven kom hurtigt, det er bare kommet bag på mig, at den kom så hurtigt. Derfor er tankerne nok løbet lidt løbsk omkring tvillingegraviditet - eller at jeg er længere henne end jeg regner med. Det vil scanningen vise på mandag  

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Ej, det bliver da spændende så! Du må lige opdatere når du har været til scanning

Det gør jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.