Han er jo bare en baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SØS skriver:

Jeg forstår intet?? Er problemet din chef, pasning eller??

Hun er børnepasser og arbejdsgiver er mor til de to børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2016

CBbaby

Undskyld. Men kan du ikke lige uddybe for prins Knud, hvem og hvad problemet er. Der mangler konkrete informationer

1. Hvem er du? Mor eller børnepasser eller barnepige?

2. Den store går i børnehave? Og den lille passer du?

3. Den store skal hentes kl 12 i en uge, fordi de lukker kl 15? Og han skal trænes i at blive hentet tidligt?

4. Der er julefest i legestue og børnehave samme tid? Og det er et problem?

5. Dit problem er, at den lille ikke kan komme i legestue den dag, da du skal til den stores julefest også? 

6. Den lille opfattes som en baby af moren, og behøver derfor ikke til juleafslutning?

Ja, beklager meget. Men jeg forstår simpelthen ikke, hvad du har skrevet i dit start indlæg. Du mangler, hvad man kalder med et grammatisk udtryk stedord af alle arter og generel sammenhæng i teksten. :-) det er ikke for at skrive noget nedsættende eller udpege det - men jeg vil virkelig gerne forstå, hvad du skriver :-)

Anmeld Citér

9. december 2016

Abracadabra

Jeg tror måske, at jeg har forstået indlægget efter lidt forklaring. 

Det er forældrene, der bestemmer - ikke børnepasseren. Længere er historien ikke. 

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg tror måske, at jeg har forstået indlægget efter lidt forklaring. 

Det er forældrene, der bestemmer - ikke børnepasseren. Længere er historien ikke. 

Fair nok, men hun gav sig.. det er ikke fordi det er aå slemt. det giver bare mere samværd for børnene, og det vil bare være at den store skal spise frokost med andre og så henter jeg ham.

Anmeld Citér

9. december 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Fair nok, men hun gav sig.. det er ikke fordi det er aå slemt. det giver bare mere samværd for børnene, og det vil bare være at den store skal spise frokost med andre og så henter jeg ham.

Så har du nok været bedre til at forklare sagen overfor moderen end herinde...

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Undskyld. Men kan du ikke lige uddybe for prins Knud, hvem og hvad problemet er. Der mangler konkrete informationer

1. Hvem er du? Mor eller børnepasser eller barnepige?

2. Den store går i børnehave? Og den lille passer du?

3. Den store skal hentes kl 12 i en uge, fordi de lukker kl 15? Og han skal trænes i at blive hentet tidligt?

4. Der er julefest i legestue og børnehave samme tid? Og det er et problem?

5. Dit problem er, at den lille ikke kan komme i legestue den dag, da du skal til den stores julefest også? 

6. Den lille opfattes som en baby af moren, og behøver derfor ikke til juleafslutning?

Ja, beklager meget. Men jeg forstår simpelthen ikke, hvad du har skrevet i dit start indlæg. Du mangler, hvad man kalder med et grammatisk udtryk stedord af alle arter og generel sammenhæng i teksten. :-) det er ikke for at skrive noget nedsættende eller udpege det - men jeg vil virkelig gerne forstå, hvad du skriver :-)

Jeg bor sammen med dem, passer den lille, den store er i børnehave.

Han skal trænes(trænes er måske et forkert ord, men øve) i at blive hentet kl.12 fordi lillebror kun skal gå der til kl.12.

Ja samme dag, det i legestuen slutter kl.13, så jeg spurgte bare om den store kunne blive i bh til 13 den dag, så vi kunne være med til slutningen(det er min sidste gang, rejser nogle dage efter.. de eneste jeg har at snakke med her) 

Jeg skal ikke med til den stores.

Ja hver gang jeg siger noget, han så lige det, der sker det(som juleafslutning) får jeg af vide at han bare er en baby, så det er ligemeget. Ja jeg ved han er lille, men derfor må han da gerne få en juleafslutning og lege med sin venner. den store skal så bare være med til frokost med sine venner.

Men hun gav sig og han er der til 1 og vi henter ham efter legestue. 

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Så har du nok været bedre til at forklare sagen overfor moderen end herinde...

Jeg ved godt det var lidt kludret. var meget træt. 

Jeg spurgte hende bare om han ikke kunne være der til 13 den dag(frokost) og så kom hun, jamen du kan jo bare hente ham, den lille er kun en baby. men sådab er hun bare. alle andre skal holde regler, men ikke hende selv. 

Men jeg er også færdig her den 19, så kan hun være efter den næste.

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Altså som udgangspunkt er det da dejligt de kan hentes tidligt 

synes dog det er mærkeligt at det ligegrem kræver træning at blive hentet tidligt - og den time den ene dag gør nok ingen forskel overhovedet. 

Jeg synes ikke det ligefrem er synd for den 2 årige - han bliver socialt stimuleret og er sammen med andre børn. At han lige går glip af julehygge, ville jeg ikke synes var slemt. 

Det er det eneste tidspunkt han leger med andre børn, udover sin storebror, så ville bare give ham en ekstra time og også for min skyld, da det er de eneste jeg snakker med her.

Anmeld Citér

9. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er det eneste tidspunkt han leger med andre børn, udover sin storebror, så ville bare give ham en ekstra time og også for min skyld, da det er de eneste jeg snakker med her.

Ja det kan jeg godt forstå - men han er jo med til kl 12

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja det kan jeg godt forstå - men han er jo med til kl 12

Ja to timer. men vi bliver der til 13 og henter ham bagefter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.