Han er jo bare en baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
20 svar
31 synes godt om
8. december 2016

Anonym trådstarter

Den saetning faar jeg hver gang, jeg siger noget omkring ham, af min arbejdsgiver

Der er julefest I boernhaven paa torsdag, den 3aarige skal selvfoelig med, men den uge skal han hentes kl.12(den har kun aaben til 15), men den lille(2aar naeste maaned) har ogsaa julefest den dag, I legegruppe, som varer til 13, saa spurgte om han kunne blive der til 13, saa vi kunne blive der til 13(det er min sidste gang I legestuen) , og hente ham bagefter. Hvor jeg faar svaret, han er jo kun en baby.. Han er naesten to, og skal da ogsaa have lov til at have sjov, ja han kan sikkert ikke huske det, men han elsker at vaere der og han har kun to dage om ugen hvor han kan lege med sine venner.

Er det bare mig der synes det er unfair? (jeg goer ikke noget stort ud af det)
Jeg er maaske lidt pjevset(derfor anonym..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2016

Loa

Fatter hat. Hvor er det hvem kun må være til klokken 12? Og hvorfor må han kun det? Og mener din arbejdsgiver at i skal være ligeglade med at den lille går glip af julehygge eller hvad? 

Hvad rager det i øvrigt arbejdsgiveren?

Anmeld Citér

8. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Den saetning faar jeg hver gang, jeg siger noget omkring ham, af min arbejdsgiver

Der er julefest I boernhaven paa torsdag, den 3aarige skal selvfoelig med, men den uge skal han hentes kl.12(den har kun aaben til 15), men den lille(2aar naeste maaned) har ogsaa julefest den dag, I legegruppe, som varer til 13, saa spurgte om han kunne blive der til 13, saa vi kunne blive der til 13(det er min sidste gang I legestuen) , og hente ham bagefter. Hvor jeg faar svaret, han er jo kun en baby.. Han er naesten to, og skal da ogsaa have lov til at have sjov, ja han kan sikkert ikke huske det, men han elsker at vaere der og han har kun to dage om ugen hvor han kan lege med sine venner.

Jeg ved ikke om det bare er mig - men heg forstår ikke hvem du spørge den yngste må blive (i legestue?) til kl 13? 

Hvorfor skal den store hentes kl 12? 

Har du spurgt arbejdsgiver om fri så du kan komme til de to arrangementer og denne så har svaret "han er kun en baby"? 

Sorry men kunne ikke helt forstå sammenhængen så kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal skrive til din tråd 

Anmeld Citér

8. december 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Fatter hat. Hvor er det hvem kun må være til klokken 12? Og hvorfor må han kun det? Og mener din arbejdsgiver at i skal være ligeglade med at den lille går glip af julehygge eller hvad? 

Sorry

Jeg passer boerne, saa moren er min arbejdsgiver.

Den treaarig skal hentes kl.12 naeste uge. Fordi de betaler per time, og han skal traenes, fordi lillebror starter til jan og skal kun vaere der til 12(jeg forstaar ikke hvorfor han skal traenes I det)

Ja, hun mener at vi bare skal gaa kl.12, fordi den lille jo kun er en baby, saa vi kan hente den store, I stedet for hente ham kl.13.

Anmeld Citér

8. december 2016

Loa skriver:

Okay - det var ikke bare mig der synes det var lidt svært. 

Anmeld Citér

8. december 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ved ikke om det bare er mig - men heg forstår ikke hvem du spørge den yngste må blive (i legestue?) til kl 13? 

Hvorfor skal den store hentes kl 12? 

Har du spurgt arbejdsgiver om fri så du kan komme til de to arrangementer og denne så har svaret "han er kun en baby"? 

Sorry men kunne ikke helt forstå sammenhængen så kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal skrive til din tråd 

Sorry min arbejdsgiver er moren.

Den store skal hentes kl12, fordi han skal traenes til lillebror starter naeste maaned(som bliver hentet kl.12)

Jeg beklager den maerkelige tekst... Jeg kludrede vist lidt I det.

Anmeld Citér

8. december 2016

Sorry min arbejdsgiver er moren.

Den store skal hentes kl12, fordi han skal traenes til lillebror starter naeste maaned(som bliver hentet kl.12)

Jeg beklager den maerkelige tekst... Jeg kludrede vist lidt I det.

Skal storbror trænes i at blive hentet tidligt? 

Og nej jeg synes ikke en 2 årig er en baby - men ved disse arrangementer synes jeg det er fint at han bliver hentet hvis mor/far ikke kan deltage. Det er ærgeligt for barnet hvis de andre børns forældre er der - tænker barnet mske vil savne sin mor. 

Anmeld Citér

8. december 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Skal storbror trænes i at blive hentet tidligt? 

Og nej jeg synes ikke en 2 årig er en baby - men ved disse arrangementer synes jeg det er fint at han bliver hentet hvis mor/far ikke kan deltage. Det er ærgeligt for barnet hvis de andre børns forældre er der - tænker barnet mske vil savne sin mor. 

Ja han skal traenes..

Der er ingen foraeldre, det er kun boernene, som en alm, dag bare som julefest. 

Anmeld Citér

8. december 2016

Anonym skriver:

Ja han skal traenes..

Der er ingen foraeldre, det er kun boernene, som en alm, dag bare som julefest. 

Altså som udgangspunkt er det da dejligt de kan hentes tidligt 

synes dog det er mærkeligt at det ligegrem kræver træning at blive hentet tidligt - og den time den ene dag gør nok ingen forskel overhovedet. 

Jeg synes ikke det ligefrem er synd for den 2 årige - han bliver socialt stimuleret og er sammen med andre børn. At han lige går glip af julehygge, ville jeg ikke synes var slemt. 

Anmeld Citér

9. december 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg forstår intet?? Er problemet din chef, pasning eller??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.