Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

FrkT

Anonym skriver:

Det eneste er jeg render på toilet og tiser hele tiden og så lidt overhovedt ikke slemme smerter i underlivet..
kan det værer nået?

Det kan sagtens være symptomer på graviditet... synes du skal tage en test med det samme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Det kan sagtens være symptomer på graviditet... synes du skal tage en test med det samme!

Har desværre ikke nogen men køber nogen med det samme efter arbejde imorgen.. Er mega spændt..
men kan testen allerede vise det?

Anmeld

4. oktober 2009

FrkT

Anonym skriver:

Har desværre ikke nogen men køber nogen med det samme efter arbejde imorgen.. Er mega spændt..
men kan testen allerede vise det?

Hvis din mens skulle være startet den 23. september, så burde den helt klart kunne vise det nu!

Anmeld

4. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Det eneste er jeg render på toilet og tiser hele tiden og så lidt overhovedt ikke slemme smerter i underlivet..
kan det værer nået?

det kan det godt være... men jeg vil ikke give dig falske forhåbninger... du må nok væbne dig med tålmodighed og håbe at testen i morgen viser sig at give dig 2 fine streger...

Anmeld

4. oktober 2009

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Hvis din mens skulle være startet den 23. september, så burde den helt klart kunne vise det nu! 

okay men er det nået med et der er et bestemt tidspunkt på døgnet der er bedst og teste?

Anmeld

4. oktober 2009

Moderator

Anonym skriver:

okay men er det nået med et der er et bestemt tidspunkt på døgnet der er bedst og teste?

morgenurin Men ellers urin der har været min. 4 timer i blæren

Anmeld

4. oktober 2009

FrkT

Caroline86 skriver:

Nemlig  Men vil så mene, at du, når du er gået så meget over tid, også burde kunne teste positiv med fx eftermiddagsurin, hvis du er gravid. Men det er op til dig  Spændt på at høre resultatet..

Anmeld

4. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

okay håber virkelig.
har så mange spørgsmål..
men hvordan fandt i ud af i var gravide og hvordan havde i det?

Anmeld

4. oktober 2009

Moderator

Anonym skriver:

okay håber virkelig.
har så mange spørgsmål..
men hvordan fandt i ud af i var gravide og hvordan havde i det?

Jeg kunne bare mærke jeg var gravid!
Men jeg fik ikke en positiv test med det samme... jeg er det de kalder "slow starter" og udskilte ikke meget HCG i starten (men vores bebser er sund og rask)... Jeg fik kvalme nogle dage inden min positive test og så kom brystspænden osv senere...

Anmeld

4. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Jeg kunne bare mærke jeg var gravid!
Men jeg fik ikke en positiv test med det samme... jeg er det de kalder "slow starter" og udskilte ikke meget HCG i starten (men vores bebser er sund og rask)... Jeg fik kvalme nogle dage inden min positive test og så kom brystspænden osv senere...

okay hvor langt var du henne da du fik positiv besked?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.