Evt kighoste og nyfødt lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2016

Miti's mama

AnoMom skriver:

Nu er der jo heller ikke spædbarnet der skal i vuggestue men drengen der er vaccineret. ;-)

men rigtig at man kan smittes alligevel men det er en ekstrem lille risiko for det. Ellers var der jo ingen grund til at vaccinerer overhovedet. Der er en grund til de er der. Det er jo logik for burhøns :-)

Vi er enige om at risikoen er lille. Men han kan blive smittet og tage smitten med hjem, det er det jeg mener. Jeg har desværre selv set hvor galt det kan gå, så derfor er jeg ekstra pernitten omkring kighoste. Men vaccinen nedsætter selvfølgelig risikoen markant.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2016

AnoMom

Miti's mama skriver:

Vi er enige om at risikoen er lille. Men han kan blive smittet og tage smitten med hjem, det er det jeg mener. Jeg har desværre selv set hvor galt det kan gå, så derfor er jeg ekstra pernitten omkring kighoste. Men vaccinen nedsætter selvfølgelig risikoen markant.

Og respekt for det. Har jo heller aldrig sagt det er forkert at være pyldret omkring det. Nu blev der bare spurgt og jeg udtrykte min mening. Det er der vel intet forkert i :-)

Anmeld Citér

8. december 2016

Billefamilie

Hej igen

Vi var hos lægen i formiddags hvor min søn fik 12-mdr vaccinen. Lægen anbefalede at min søn lige skal være hjemme fra børnehaven nogle dage, så ahn kommer til at være hjemme nogle dage

Han er så lige begyndt at hoste her for ikke så lang tid siden, men en af vores andre hostede også lidt i morges så det kan også være det. Det håber jeg i hvert fald

Tak for hjælpen herinde og god weekend!

Anmeld Citér

8. december 2016

Billefamilie

Hej igen

Vi var hos lægen i formiddags hvor min søn fik 12-mdr vaccinen. Lægen anbefalede at min søn lige skal være hjemme fra børnehaven nogle dage, så ahn kommer til at være hjemme nogle dage

Han er så lige begyndt at hoste her for ikke så lang tid siden, men en af vores andre hostede også lidt i morges så det kan også være det. Det håber jeg i hvert fald

jeg troede lige det var fredag, det var det så ikke alligevel...

Anmeld Citér

8. december 2016

Monski

Billefamilie skriver:

Hej igen

Det synes jeg lyder som en fornuftig beslutning  min søn har lige haft kighoste på trods af han ER vaccineret. 

Håber i kommer hurtigt i bedring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.