Helt ærligt. - så kan jeg godt se at tingene har et andet 'lys' i den artikel. MEN - Jeg er af den holdning at forældre får ALT for lang snor i den slags sager. At det alt for tit er forældrenes tarv og ikke børnenes tarv.
Der er masser alarmklokker der ringer for mig, i den artikel, som bliver sat til at være mindre detaljer... 'Beskeden kriminalitet, misbrugsmiljø, tidligere tvangsfjernelse, hans datter tvangsfjernet fra moren osv'... Det er alt sammen noget for mig, der får mig til at tænke: Thor har det helt fint med at være tvangsfjernet!!!!
I øvrigt, så er jeg også af den holdning af forældre til andre tvangsfjernede børn ikke skulle have lov til at få flere børn. De har forspildt deres chance. Der er jeg iskold på det punkt. Forældre skal ikke have lov til at lave 3-4-5 ødelagte skæbner, bare fordi de 'kan'. Om der så var 1 ud af 10, der ville falde langt fra æbletræet, er det en lille pris at betale, at de slet ikke bliver lavet.
Så i min verden er tvangsfjernelse = tvangspræventionering. Færdig arbejde.
Så rart med en lidt mere nuanceret artikel om tingene, MEN - jeg er absolut ikke overbevist om at det ikke er fint at han er tvangsfjernet. Jo tidligere jo bedre!
Anmeld