Bodylotion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Clinique siger jeg bare.... den der store lysegrønne bøtte med sølv låget, den hedder noget med whipped.... den er jeg bare SÅ glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

malou

Tina2 skriver:

Jeg brugeren fra The body shop med kokosduft, mmmmmm:-) ELSKER alt der dufter af kokos, men de har også mange andre rigtig gode:-) Papayaduften er også god:-)

nåh ja.. bodyshop var da egentlig en god ide... det må jeg prøve

Anmeld

4. oktober 2009

malou

sarahb skriver:

nej de koster ikk særlig meget.. slet ikk så man kan sagtens købe et par stykker. De fås også i lufthavnen hvis det er

Og cremen green tea den dufter fantastisk og man bliver SÅblød

helt sikkert... jeg får lige min gamle chef fra kastrup til at købe dem til mig ... takkkkkk

knus

Anmeld

4. oktober 2009

malou

ka-ri-na skriver:

Clinique siger jeg bare.... den der store lysegrønne bøtte med sølv låget, den hedder noget med whipped.... den er jeg bare SÅ glad for

tja hvof ikke... min svigerinde er også helt vild med clinique. Den må jeg lige dufte til en af de nærmeste dage...

knus

Anmeld

4. oktober 2009

vatten

Jeg bruger bare Matas stribede uden parfume.. Ikke specielt lækkert, men meget godt

Anmeld

4. oktober 2009

dorthemus

Ja jeg sværger jo til JUHLDAL Face & Body Oil...den er duftfri og 100 % ren og naturlig abrikosolie - helt uden tilsætningsstoffer og andet fy.
Jeg bruger også som øjenmake-up fjerner og den fedter ikke men gør huden blødog lækker.

Jeg har brugt den i flere år og kommer aldrig til at bruge andet

Anmeld

4. oktober 2009

Tina2

dorthemus skriver:

Ja jeg sværger jo til JUHLDAL Face & Body Oil...den er duftfri og 100 % ren og naturlig abrikosolie - helt uden tilsætningsstoffer og andet fy.
Jeg bruger også som øjenmake-up fjerner og den fedter ikke men gør huden blødog lækker.

Jeg har brugt den i flere år og kommer aldrig til at bruge andet

Hvor får du den?

Anmeld

4. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

malou skriver:

tja hvof ikke... min svigerinde er også helt vild med clinique. Den må jeg lige dufte til en af de nærmeste dage...

knus

den dufter ikke :0) mere sådan friskt uden parfume

Anmeld

4. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Tina2 skriver:

Hvor får du den?

bl.a. hos Helsam....

Anmeld

4. oktober 2009

Misjelle

Her bruger jeg Origins body cream. Rigtig dejlig creme synes jeg .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.