Bodylotion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

malou

Ihhhh altså... er ved at blive SÅ træt af mine cremer... har brugt Biotherm i uendelig tider og trænger til NYT. Nogle der har lyst til at give gode ideer til hvad der bare er lækkert???

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

malou

Er jeg virkelig den eneste der bruger body lotion

knus malou

Anmeld

4. oktober 2009

sarahb

Elisabeth arden green tea body lotion.. SÅ LÆKKER

Anmeld

4. oktober 2009

sarahb

Og victoria secrets, mmmm så lækre og så er de sensuelle at dufte til. min mand ELSKER dem

Anmeld

4. oktober 2009

LotteGabriella

Ihhhh altså... er ved at blive SÅ træt af mine cremer... har brugt Biotherm i uendelig tider og trænger til NYT. Nogle der har lyst til at give gode ideer til hvad der bare er lækkert???

knus malou

LOL nej det tvivler jeg på at du er

Jeg brugte selv Biotherm førhen, den laksefarvede til tør hud - men så opdagede jeg Aldis billige til tør hud og den er lige så effektiv som Biothermen og dufter også fint Så nu nøjes jeg med at ønske mig de dyrere bodylotions i julegave eller fødselsdagsgave  men elsker nu Britney Spears Curious bodylotion, som dufter sindsygt godt, ligesom parfumen

Anmeld

4. oktober 2009

malou

sarahb skriver:

Og victoria secrets, mmmm så lækre og så er de sensuelle at dufte til. min mand ELSKER dem

er det nogle dyrere nogle...?? ved jo deres lingeri koster boxen.....

Anmeld

4. oktober 2009

malou

sarahb skriver:

Elisabeth arden green tea body lotion.. SÅ LÆKKER

hey... tror faktisk jeg har duftet til parfumen.... er den ligeså god??

Anmeld

4. oktober 2009

Lone Jakobsen

vi bruger mest creme da lotion ikke helt er fed nok til vores tørre hud... så her hedder det decubal fra apoteket.
længes nogen gange efter en rigtig lækker og velduftende lotion....meen det er min hud ikke så vild med

Anmeld

4. oktober 2009

Tina2

Jeg brugeren fra The body shop med kokosduft, mmmmmm:-) ELSKER alt der dufter af kokos, men de har også mange andre rigtig gode:-) Papayaduften er også god:-)

Anmeld

4. oktober 2009

sarahb

malou skriver:

er det nogle dyrere nogle...?? ved jo deres lingeri koster boxen.....

nej de koster ikk særlig meget.. slet ikk så man kan sagtens købe et par stykker. De fås også i lufthavnen hvis det er

Og cremen green tea den dufter fantastisk og man bliver SÅblød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.