Pb og gravid veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Godmorgen i dejlige baby brugere

Jeg har et lille problem,  og vil høre om der evt. er nogen, der har stået i samme situation.  

Det hele startede i maj 2013, hvor vi startede med pb 1. Jeg blev gravid rimelig hurtigt, og fødte vores barn sommeren 2014. 

Vi går så igang med pb2 maj 2015. Hvor min veninde fortæller mig nogle måneder efter, at de faktisk har været igang siden, vi startede. Jeg bliver selvfølgelig glad for, at de også er igang. Men samtidig trist over at det ikke er lykkedes for dem. 

Der går noget tid. Og jeg bliver så gravid igen. Hvor hun endnu ikke er blevet det. jeg mister det. 

Ca 7 mdr efter at jeg mistede det, så bliver hun heldigvis gravid. Hvilket jeg er ovenud lykkelig for. 

Jeg er så stadig ikke blevet gravid på nuværende tidspunkt. Og hendes mave begynder at bule. 

Nu kommer vi så til mine to dilemmaer.  

1. Jeg er meget glad på deres vegne. Men hvor gør det dog ondt inden i, at det bare ikke vil lykkedes for os. Især når man kan følge hendes mave vokse.

2. Efter hun er blevet gravid, så drejer alt sig om hende. Og hvor dårligt hun har det. Hun har på intet tidspunkt spurgt, hvordan det går hos mig/os. 

Normalt er vi virkelig tætte. Men efter hun er blevet gravid, så er hun virkelig blevet egoistisk, og går kun op i sig selv. 

For at gøre det hele værre, så er der to i min mødregruppe, som også er blevet gravide. Derudover er der en masse problemer på arbejdet. 

Årh Dette skulle ikke bruges som et tude indlæg. Men det kom det vidst til. 

Jeg har brug for at høre om, der er andre, der evt. har stået i lidt det samme?

Tak fordi i læste med på denne lange smører 

Nu har vi godt nok kæmpet i 8 år, hvor mange har nået af få 1-2-3 børn i den tid.

Jeg ville blive utrolig ked af hvis en veninde ikke kunne rumme min lykke!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2016

Kløver

Anonym skriver:

Måske hun ikke spørger ind til, hvordan det går jer, fordi hun kender smerten i det spørgsmål, når man er nødt til at svare, at det ikke går godt?

Også min tanke 

Anmeld Citér

3. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu har vi godt nok kæmpet i 8 år, hvor mange har nået af få 1-2-3 børn i den tid.

Jeg ville blive utrolig ked af hvis en veninde ikke kunne rumme min lykke!

Men jeg tror i misforstår mig!

Jeg kan godt rumme hendes lykkelig.og er virkelig glad på hendes vegne. Men at alt har handlet om det og hende de sidste tre måneder uden at hun har spurgt til os. ikke til pb men bare til mig/os. 

Anmeld Citér

3. december 2016

HPH

Love Angel skriver:

Hej ts 

det her vil måske lyde lidt hårdt. Men vil være ærlig. 

Tænk hvor hurtig du bliv gravid første gang. Mens din veninde måtte forsøg i flere år?! 

Jeres PB nr 2 er i knap lige prøvet i 7 måneder. Ha tådmordighed 

1. Fordi det ikke så frygtelig længe i begyndte. 

2. Og jo ældre man bliver jo svære bliver det at blive gravid. 

Så ærligt og redeligt så synes jeg ikke Du kan være bekendt at være sådan/ være jaloux over noget som helst. 

Være du glad på din tætte venindes vegne at hun også kommer til at mærke det vidunderlig at være mor . Som du også bliv heldig at blive. 

Helt ærlig undskyld mig vil du ha været glædere hvis du bliv gravid med nr 2 og hun stadig ikke var blivet gravid med nr 1 ??? 

Undskyld mig men som du beskrev det så synes jeg ikke at hun er igoist. Men det er du tilgængæld. 

De har prøvet med pb2 i 1 år og 6 mdr ikke bare 7 mdr.

bare til info 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.