Godmorgen i dejlige baby brugere 
Jeg har et lille problem, og vil høre om der evt. er nogen, der har stået i samme situation.
Det hele startede i maj 2013, hvor vi startede med pb 1. Jeg blev gravid rimelig hurtigt, og fødte vores barn sommeren 2014.
Vi går så igang med pb2 maj 2015. Hvor min veninde fortæller mig nogle måneder efter, at de faktisk har været igang siden, vi startede. Jeg bliver selvfølgelig glad for, at de også er igang. Men samtidig trist over at det ikke er lykkedes for dem.
Der går noget tid. Og jeg bliver så gravid igen. Hvor hun endnu ikke er blevet det. jeg mister det.
Ca 7 mdr efter at jeg mistede det, så bliver hun heldigvis gravid. Hvilket jeg er ovenud lykkelig for.
Jeg er så stadig ikke blevet gravid på nuværende tidspunkt.
Og hendes mave begynder at bule.
Nu kommer vi så til mine to dilemmaer.
1. Jeg er meget glad på deres vegne. Men hvor gør det dog ondt inden i, at det bare ikke vil lykkedes for os.
Især når man kan følge hendes mave vokse.
2. Efter hun er blevet gravid, så drejer alt sig om hende. Og hvor dårligt hun har det. Hun har på intet tidspunkt spurgt, hvordan det går hos mig/os.
Normalt er vi virkelig tætte. Men efter hun er blevet gravid, så er hun virkelig blevet egoistisk, og går kun op i sig selv.
For at gøre det hele værre, så er der to i min mødregruppe, som også er blevet gravide. Derudover er der en masse problemer på arbejdet.
Årh
Dette skulle ikke bruges som et tude indlæg. Men det kom det vidst til.
Jeg har brug for at høre om, der er andre, der evt. har stået i lidt det samme?
Tak fordi i læste med på denne lange smører