Ideer til julegaver!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
18 svar
11 synes godt om
2. december 2016

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Da julegave-budgettet i år er minimalt, overvejer jeg at lave hjemmelavede julegaver. Jeg tænker i form af 1 glas brændte mandler, 1glas brændte mandler med lakrids smag, 1 glas saltede mandler. Hvis jeg tænker det lidt i den stil, kan i så komme med flere forslag til hvad jeg kan lave? Jeg tror faktisk at det kunne ende ud rigtig fint i små glas med lidt snor om, med et lille mærkat i en lille kasse og lignende- jeg har nogle rigtig fine kasser jeg vil bruge til det.. Er det ikke en hyggelig og god nok løsning, når der desværre ikke råd til julegaver i år? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Hej alle. 

Da julegave-budgettet i år er minimalt, overvejer jeg at lave hjemmelavede julegaver. Jeg tænker i form af 1 glas brændte mandler, 1glas brændte mandler med lakrids smag, 1 glas saltede mandler. Hvis jeg tænker det lidt i den stil, kan i så komme med flere forslag til hvad jeg kan lave? Jeg tror faktisk at det kunne ende ud rigtig fint i små glas med lidt snor om, med et lille mærkat i en lille kasse og lignende- jeg har nogle rigtig fine kasser jeg vil bruge til det.. Er det ikke en hyggelig og god nok løsning, når der desværre ikke råd til julegaver i år? 

Jeg synes det er en skøn ide!

Måske man kunne lave:

- Hjemmelavet fyldte chokolader

- Hjemmelavet konfekt

- Hjemmelavet småkager

- Måske hjemmelavet karameller?

Lige et par ideer herfra 

Anmeld Citér

2. december 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej alle. 

Fyldte chokolader 

Småkager 

Bolsjer 

Anmeld Citér

2. december 2016

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen

Jeg ville elske sådan en gave 

For mig betyder prisen på gaven absolut ingenting, og jeg er altid (i al hemmelighed) en smule misundelig på det overskud, det kræver at lave sine gaver selv 

Anmeld Citér

2. december 2016

Sprit25

Jeg er allergisk for mandler så jeg ville blive pænt træt af sådan en gave. Men hjemmelavet slik ville være helt fedt!!! 

Anmeld Citér

2. december 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg har lige lavet flydende saltkaramel, smager mega godt på is, eller brownie. kunne du måske lave?

Anmeld Citér

2. december 2016

Aristocats

nemisis skriver:

Jeg har lige lavet flydende saltkaramel, smager mega godt på is, eller brownie. kunne du måske lave?

Enig, hjemmelavede karameller er et hit her 

Anmeld Citér

2. december 2016

Billemyre

Jeg har selv givet sådan nogle gaver da jeg et år var helt nede økonomisk 

Jeg lavede hjemmelavet nødde/chokoladecreme, lemon curd og krydderolie. Det blev smadder lækkert og vakte glæde 

Jeg kan ikke huske opskrifterne, men jeg googlede mig også bare frem til noget, der lød lækkert og overkommeligt 

Anmeld Citér

2. december 2016

Anonym trådstarter

Chrissi skriver:

Jeg synes det er en skøn ide!

Måske man kunne lave:

- Hjemmelavet fyldte chokolader

- Hjemmelavet konfekt

- Hjemmelavet småkager

- Måske hjemmelavet karameller?

Lige et par ideer herfra 

Tusind tak! Jeg er også netop kommet i tanke om hjemmelavede flødekarameller. 

Anmeld Citér

2. december 2016

Anonym trådstarter

nemisis skriver:

Har du en opskrift? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.