Make up under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har brugt make up under alle mine graviditeter og også nu. Ingen af mine børn har taget skade

Det gjorde jeg også min sidste graviditet, men vil gerne skrue ned for parfume/kemi, som jeg også gjorde sidst. Derfor denne tråd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2016

Anonym trådstarter

KatThyV skriver:

Nilens jord eller BareMinerals 

tillykke med graviditeten 

Tusind tak  

Jeg brugte også Nilens Jord under min sidste graviditet, men det er efterhånden 6 år siden. Så var nysgerrig efter om der kunne være et andet mærke der er værd at prøve

Anmeld Citér

3. december 2016

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Nilens jord����❤️

Tak for svar

Jeg brugte også Nilens Jord under min sidste graviditet - det lader til at det skal være samme mærke igen

Anmeld Citér

3. december 2016

Anonym trådstarter

Clinique er parfumefrit.

Men altså, der er altså ikke den helt store grund til at skifte det hele ud, bare fordi du er gravid. Undgå (for meget) parfume, men parabener er på ingen måde så slemme som deres ry. Selv Astma- Allergiforbundet fraråder ikke brugen af parabener (med undtagelse af et enkelt så vidt jeg husker).

Og husk på, at når der ikke er parabener i et produkt, så er der bare et andet konserveringsmiddel, som potentielt er ligeså "slemt". Parabener har vi trods alt i rigtigt mange år, og effekten er godt gennemtestet til forskel fra nogle af de nyere konserveringsmidler.

Tak for svar Det er heller ikke planen. Jeg vil bare gerne skære ned for parfume/kemi under graviditeten. 

Anmeld Citér

3. december 2016

Anonym trådstarter

Mummi30 skriver:

Jeg er også 5 uger henne, og har købt det mest nødvendige makeup fra Nilens Jord

Tillykke Jeg tror også jeg vil købe nilens jord! Tak for svar

Anmeld Citér

3. december 2016

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Jeg brugte nilens jord under min graviditet. Men jeg brugte det i forvejen

Tak for svar

Jeg brugte også Nilens Jord under min sidste graviditet, men det er efterhånden 6 år siden. Det lyder til, at det er det fortrukne mærke - i hvert fald blandt dem der har svaret

Anmeld Citér

3. december 2016

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Hej og tillykke med graviditeten 

Jeg brugte og er fortsat med at bruge Nilens jord samt den budget venlige e.l.f fra Bilka �� Tror også det er gosh som har en del der er parfumefrit og med begrænsede parabener (har fået at vide at det er propyl paraben man skal gå uden om)

Tusind tak  

Jeg tror, at jeg springer ud i det med Nilens Jord. 

Anmeld Citér

10. december 2016

++

Hvis du har en smartphone er der en app der hedder kemiluppen, der kan man slå alle ting op og se hvor meget parfume osv. der er i 

kæmpe stort tillykke med graviditeten! 

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym trådstarter

++ skriver:

Hvis du har en smartphone er der en app der hedder kemiluppen, der kan man slå alle ting op og se hvor meget parfume osv. der er i 

kæmpe stort tillykke med graviditeten! 

Tak for det - det lyder rigtig smart  

Anmeld Citér

10. december 2016

Maalene

Jeg skiftede på et tidspunkt mit make up ud med Nilens jord pga. graviditet - og der sagde de i matas, at det slet ikke var nødvendigt, fordi der i dag er så mange regler der skal overholdes før make-uppen må sælges i butikkerne, så der var ingen skadelige stoffer i de andre make-up mærker i butikken... Om det passer, ved jeg ikke 

Og stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.