Make up under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.397 visninger
19 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. december 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg er anonym, da graviditeten stadig er tys tys. Jeg er kun 5 uger henne, så der er ret nyt.

Jeg vil alligevel i gang med at bruge graviditetsvenligt make up og vil derfor høre hvad I kan anbefale? Så vidt jeg kan se er det ikke nemt at finde parfumefri make up.

Jeg bruger make up hver dag og vil være ked af at undvære. 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Hej med jer

Jeg er anonym, da graviditeten stadig er tys tys. Jeg er kun 5 uger henne, så der er ret nyt.

Jeg vil alligevel i gang med at bruge graviditetsvenligt make up og vil derfor høre hvad I kan anbefale? Så vidt jeg kan se er det ikke nemt at finde parfumefri make up.

Jeg bruger make up hver dag og vil være ked af at undvære. 

På forhånd tak 

Jeg bruger makeup når jeg skal ud. De dage jeg bare sidder hjemme er der ingen grund til det. 

Bruger for det meste nilens jord. Der er heller ikke parabener i. 

Anmeld Citér

2. december 2016

Anonym

Jeg har brugt make up under alle mine graviditeter og også nu. Ingen af mine børn har taget skade

Anmeld Citér

2. december 2016

KatThyV

Nilens jord eller BareMinerals 

tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

2. december 2016

2721

Nilens jord����❤️

Anmeld Citér

2. december 2016

Anonym

Clinique er parfumefrit.

Men altså, der er altså ikke den helt store grund til at skifte det hele ud, bare fordi du er gravid. Undgå (for meget) parfume, men parabener er på ingen måde så slemme som deres ry. Selv Astma- Allergiforbundet fraråder ikke brugen af parabener (med undtagelse af et enkelt så vidt jeg husker).

Og husk på, at når der ikke er parabener i et produkt, så er der bare et andet konserveringsmiddel, som potentielt er ligeså "slemt". Parabener har vi trods alt i rigtigt mange år, og effekten er godt gennemtestet til forskel fra nogle af de nyere konserveringsmidler.

Anmeld Citér

2. december 2016

Mummi30

Jeg er også 5 uger henne, og har købt det mest nødvendige makeup fra Nilens Jord

Anmeld Citér

2. december 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg brugte nilens jord under min graviditet. Men jeg brugte det i forvejen

Anmeld Citér

2. december 2016

Bb2015

Hej og tillykke med graviditeten 

Jeg brugte og er fortsat med at bruge Nilens jord samt den budget venlige e.l.f fra Bilka �� Tror også det er gosh som har en del der er parfumefrit og med begrænsede parabener (har fået at vide at det er propyl paraben man skal gå uden om)

Anmeld Citér

3. december 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg bruger makeup når jeg skal ud. De dage jeg bare sidder hjemme er der ingen grund til det. 

Bruger for det meste nilens jord. Der er heller ikke parabener i. 

Tak for svar

Jeg brugte også Nilens Jord under min sidste graviditet, men det er efterhånden 6 år siden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.