Nej, vi kender ikke dig eller din svigermor eller jeres generelle forhold, men ud fra det, du skriver, tænker jeg, at du er en smule forkælet.
Dit barn har en farmor, der rent faktisk gider det og selv tager initiativ! Er du godt klar over, hvor mange der ville ønske, at de havde sådan en farmor? Jeg synes, hun lyder som en rigtig god og opsøgende farmor ud fra, hvad du skriver.
Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at denne begivenhed passer dig. Nej, en baby på ni måneder gider nok ikke rigtigt bage. Og når man er gravid og har så lille et barn, er overskuddet ikke til stede. Jeg kan sagtens forstå, at du havde set frem til en formiddag med benene oppe.
MEN! Som så mange andre også skriver, har du rent faktisk sagt det højt til din mand eller svigermor, at det passer dig dårligt?
De er ikke tankelæsere, og det er simpelthen for dumt, at du går rundt og er sur på farmor over, at hun gerne vil komme og hygge med sin familie (!!!), fordi DU ikke har sagt fra.
Som (forhåbentlig) kommende farmor synes jeg godt nok, at det er trist, at der er kvinder, der kan finde på at brokke sig over, at man har lyst til at hygge med sit barnebarn...
Anmeld
Citér