Skuffelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2016

HPH

Anonym skriver:

Ja den er lige så fin som sidst jeg var i 12 uge 

meget mystisk er det! 

sidst testede jeg meget kraftigt positivt i uge 7, kan det svinge om man kan teste tidligt ? (Altså mit bud er jeg også er der omkring nu hvis der er noget) 

har overvejet en blodprøve hos lægen 

Man kan ikke sammenligne geaviditeter, heller ikke sine egne.

jeg ville bede om bp, så får du ro på det punkt.

er den stadig negativ så har lægen en opgave foran sig vil jeg sige.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Man kan ikke sammenligne geaviditeter, heller ikke sine egne.

jeg ville bede om bp, så får du ro på det punkt.

er den stadig negativ så har lægen en opgave foran sig vil jeg sige.

Nej selvfølgelig ikke, men det giver en god ide om hvordan det føles  sidst jeg var gravid opdagede jeg det meget sent da jeg bare troede jeg var tyk så begyndte at lave flere mave øvelser  men hurtigt havde det en anden fornemmelse, jeg havde hver aften den fornemmelse at det hev så meget i huden af jeg troede jeg ville eksplodere  (som jeg også har nu og derfor reagerede på det) 

opgave? Altså i form af at finde ud af hvad det så er? 

Anmeld Citér

1. december 2016

Kløver

Det er ikke unormalt jeg on/off haft samme dilemma siden jeg startede p-piller op igen og i perioden inden, og da jeg er sterilliseret er chancen der næppe jeg har endda oplevet fantom spark osv  

mad kan gøre meget og nogle perioder kan man bare reagere anderledes. Og især p piller kan godt give svingninger og også i ens mens kraftiges og længde. Når testen er negativ ville jeg afvente næste blødning og derefter tage en test, er den negativ ville jeg ikke gøre yderligere ifht graviditet 

væske i kroppen kan iøvrigt gøre noget også og der kan være forskellige årsager til oppustethed osv 

Anmeld Citér

2. december 2016

HPH

Anonym skriver:

Nej selvfølgelig ikke, men det giver en god ide om hvordan det føles  sidst jeg var gravid opdagede jeg det meget sent da jeg bare troede jeg var tyk så begyndte at lave flere mave øvelser  men hurtigt havde det en anden fornemmelse, jeg havde hver aften den fornemmelse at det hev så meget i huden af jeg troede jeg ville eksplodere  (som jeg også har nu og derfor reagerede på det) 

opgave? Altså i form af at finde ud af hvad det så er? 

Ja nemlig, hvis ik du er gravid så må der jo være noget andet galt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.