Skuffelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
13 svar
1 synes godt om
29. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg var virkelig i den overbevisning at jeg måtte være blevet gravid på p piller (men med manden jeg vil have børn med) 

alle symptomer var SÅ tydelige og troede faktisk jeg mindst måtte vær 8-10 uger henne (min mave var alla sidst jeg var gravid og mistede i 12 uge ) , havde ømme bryster, "menstrationen" ?-3 blevet meget svag og mine bryster var vokset. 

Valgte og dele tankerne med manden og sammen besluttede vi at teste og var rigtig rart at vi var sammen om oplevelsen.. lavede en test om aftenen men var sikker på den var ugyldig for kom til at overdynge hele testen med urin  morgenen efter kom urin i kop og prøvede igen, og til begges overraskelse var den negativ  (og bliver helt i tvivl om det er normalt at test feltet bliver helt lyserødt?)

jeg var i chok og faktisk ramte en skuffelse.. nu havde man lige gået og accepteret det og drømt (vi var på ingen måde i tvivl) og samtidig så tænker jeg: hvad dælen er der så galt med min krop!? 

Øv en mærkelig følelse  vi har besluttet jeg tager en tur til lægen og høre hvad der sker for mine mave er så udspilet hele tiden at det er rigtig ubehageligt! 

Nogle ideer til hvad der er sket? 

Tilgengæld så tog det også hul på hans lyst og hans tanker om at få barn (som før lå 5 år ude i fremtiden) og vi har nu planlagt at smide p pillerne i 2017  hvor er det en skøn følelse og have fået ham man bare ved skal være far til ens børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg var virkelig i den overbevisning at jeg måtte være blevet gravid på p piller (men med manden jeg vil have børn med) 

alle symptomer var SÅ tydelige og troede faktisk jeg mindst måtte vær 8-10 uger henne (min mave var alla sidst jeg var gravid og mistede i 12 uge ) , havde ømme bryster, "menstrationen" ?-3 blevet meget svag og mine bryster var vokset. 

Valgte og dele tankerne med manden og sammen besluttede vi at teste og var rigtig rart at vi var sammen om oplevelsen.. lavede en test om aftenen men var sikker på den var ugyldig for kom til at overdynge hele testen med urin  morgenen efter kom urin i kop og prøvede igen, og til begges overraskelse var den negativ  (og bliver helt i tvivl om det er normalt at test feltet bliver helt lyserødt?)

jeg var i chok og faktisk ramte en skuffelse.. nu havde man lige gået og accepteret det og drømt (vi var på ingen måde i tvivl) og samtidig så tænker jeg: hvad dælen er der så galt med min krop!? 

Øv en mærkelig følelse  vi har besluttet jeg tager en tur til lægen og høre hvad der sker for mine mave er så udspilet hele tiden at det er rigtig ubehageligt! 

Nogle ideer til hvad der er sket? 

Tilgengæld så tog det også hul på hans lyst og hans tanker om at få barn (som før lå 5 år ude i fremtiden) og vi har nu planlagt at smide p pillerne i 2017  hvor er det en skøn følelse og have fået ham man bare ved skal være far til ens børn

Ren og skær indbildning kan ændre din kropsholdning  (ubevidst), så din mave ser større ud, dit hoved kan virkelig fucke din krop op.

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym trådstarter

Men det har jo ikke været ønske at få et barn ? Og det ikke kun syns mæssigt, vægten er pludselig steget med 3 kg efter at have samme vægt hele mit voksen liv.. meget mystisk er det, men hvad det er der sker finder jeg nok ikke ud af 

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym trådstarter

Kan ihverfald ikke passe mit tøj  (ved ikke om man kan fornemme at jeg er en ret spinkel pige)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. november 2016

MiniMe2005

Oppustethed kan jo komme af alt muligt. Fødevareallergi eller -intolerance (jeg lignede konstant en der var halvvejs gennem graviditeten, før jeg fandt ud af, jeg var laktoseintolerant), for salt mad, for lidt motion i en periode... Der er mange andre muligheder end graviditet.

Og som skrevet længere oppe, kan ønsketænkning gøre rigtigt meget! Jeg har selv været der. Jeg fik pludselig kvalme af bestemte madlugte, større bryster og synes jeg havde taget på nederst på maven. Og jeg var ikke gravid.

Men fedt for jer, at I trods alt er blevet enige om at smide pillerne snart!

Jeg krydser fingre, for at I hurtigt står med to tydelige streger :-)

Anmeld Citér

29. november 2016

Nel

Jeg troede også på et tidspunkt at jeg var gravid. Jeg var helt overbevist, min mave virkede større, jeg havde det mærkeligt i kroppen. Jeg var SÅ sikker, så jeg holdte mig endda væk fra vin. Men det passede ikke, testen var negativ og min mens kom.

Som de andre siger, psyken kan virkelig spille en et puds. Jeg prøvede ikke at blive gravid, var på p-piller. Så min overbevisning kom ikke af ønsket om børn, men fordi jeg i løbet af måneden havde glemt nogle p-piller, så jeg troede virkelig jeg var blevet gravid.

Men jeg synes det lyder som en god ting at gå til lægen, det kan jo være alt muligt andet. Du kan også prøve at teste en gang mere for en sikkerhedsskyld. Men skulle det være en graviditet som var årsag til din mave, bryster m.m. så ville det også vise sig på en test.

Anmeld Citér

30. november 2016

pb2017

Anonym skriver:

Kan ihverfald ikke passe mit tøj  (ved ikke om man kan fornemme at jeg er en ret spinkel pige)

Er der ikke noget med, at når man når lidt længere hen kan en urin test ikke blive positiv pga høje mængder hcg?  

Kan være derfor, men kan selvfølgelig også være så mange andre ting. Som jeg forstår det, så har du ikke haft menstruation i et par måneder, har du holdt pauser? 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

Ja i har nok ret, men det utroligt man kan blive skuffet over noget man ikke har haft  har nok tænkt på den på den måde at jeg frygtede det, fordi manden ikke ville lige nu. Men han begyndte også og se ændringer på min krop, typisk 

da jeg er på p piller ved jeg ikke præcis om jeg har menstration da det jo er en kunstig fremprovokation, men jeg har haft en hvor jeg næsten ikke blødte andet end meget lidt i dagene det skulle være der, næste mens cyklus var den 3 dage forsinket og stadig ikke så kraftig som normalt :-) men jeg må nok bare indse at min krop driller mig

har overvejet og teste igen, mere fordi jeg undrede mig over hvorfor hele test feltet blev lyserødt da urinen trak op, husker jeg ikke den gjorder sidst jeg var gravid

Anmeld Citér

30. november 2016

HPH

Anonym skriver:

Ja det ligner godt nok en lille fin baby bule.

men lad lægen tage en blodprøve, nogle kan jo ikke nåle hcg i urin før langt henne i graviditet.

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Ja det ligner godt nok en lille fin baby bule.

men lad lægen tage en blodprøve, nogle kan jo ikke nåle hcg i urin før langt henne i graviditet.

Ja den er lige så fin som sidst jeg var i 12 uge 

meget mystisk er det! 

sidst testede jeg meget kraftigt positivt i uge 7, kan det svinge om man kan teste tidligt ? (Altså mit bud er jeg også er der omkring nu hvis der er noget) 

har overvejet en blodprøve hos lægen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.