Jeg var virkelig i den overbevisning at jeg måtte være blevet gravid på p piller (men med manden jeg vil have børn med)
alle symptomer var SÅ tydelige og troede faktisk jeg mindst måtte vær 8-10 uger henne (min mave var alla sidst jeg var gravid og mistede i 12 uge ) , havde ømme bryster, "menstrationen" ?-3 blevet meget svag og mine bryster var vokset.
Valgte og dele tankerne med manden og sammen besluttede vi at teste og var rigtig rart at vi var sammen om oplevelsen.. lavede en test om aftenen men var sikker på den var ugyldig for kom til at overdynge hele testen med urin
morgenen efter kom urin i kop og prøvede igen, og til begges overraskelse var den negativ
(og bliver helt i tvivl om det er normalt at test feltet bliver helt lyserødt?)
jeg var i chok og faktisk ramte en skuffelse.. nu havde man lige gået og accepteret det og drømt (vi var på ingen måde i tvivl) og samtidig så tænker jeg: hvad dælen er der så galt med min krop!?
Øv en mærkelig følelse
vi har besluttet jeg tager en tur til lægen og høre hvad der sker for mine mave er så udspilet hele tiden at det er rigtig ubehageligt!
Nogle ideer til hvad der er sket?
Tilgengæld så tog det også hul på hans lyst og hans tanker om at få barn (som før lå 5 år ude i fremtiden) og vi har nu planlagt at smide p pillerne i 2017 
hvor er det en skøn følelse og have fået ham man bare ved skal være far til ens børn
Anmeld
Citér