Lomm skriver:
Du har helt ret, vi forsøger skam heller ikke at tvinge noget igennem, men dels synes jeg at hun får lidt udslæt/kløe forneden af at have en våd ble på i 11-12 timer, dels har hun jo også selv sagt hun gerne vil stoppe, altså hun var lidt trist over at være den eneste i bh der brugte ble om natten.
Ja og det skulle nu heller ikke lyde som om det var ment negativt.
Beklager..
Men så lytter I jo også til hendes behov og tager situationen i betragtning. Det var mere hvis I følte et pres på at det skulle ske hurtigt og det tror jeg man skal bekymre sin mindre om.
Det er jo bare om at finde ud af hvor I har hende med det og for de fleste går der jo ikke så længe trods alt. vi har selv lige kæmpet med at få vores pige renlig om dagen og var ved at blive frustreret fordi hun ingen interesse havde for det tilsyneladende. Og jeg føllte vi pressede hende og så holdte vi lidt igen og så lige pludselig skete det bare. Men ja synes lige at det var for meget hvis hun blev over 4 år, så kender godt tankerne omkring det.
Held og lykke med det og er sikker på det snart lykkes også når hun selv viser interesse for det. 

Anmeld
Citér