Hej piger
Min kære kæreste og jeg skal giftes til august, og det bliver et kirkebryllup med stor middag om aftenen osv. Egentlig ret klassisk. Sagen er den at jeg simpelthen ikke ønsker et polterabend. Jeg skal føde til april, og vores lille skal døbes samme dag som vi skal vies. Jeg glæder mig helt vildt meget, men jeg har virkelig ikke lyst til at skulle på polterabend som nybagt mor.. Jeg vil ikke have passet min nyfødte baby og jeg vil gerne amme. Jeg har sagt det til mine veninder og min mor, som alle er meget forstående, og det er jeg meget glad for. Men min svigerfars kommentar var at det kunne jeg altså ikke bestemme selv. Hmmm altså jeg mener jo godt at jeg kan frabede mig det, og det er altså ikke fordi jeg er Karl kedelig eller noget, jeg har virkelig bare ikke lyst og får lidt en knude i maven over at tænke på om nu mit ønske egentlig vil blive efterkommet.
Hvad er jeres holdning? Det er noget som jeg tænker en del over og vil egentlig bare gerne have lov at gå og glæde mig og se frem til en fantastisk fest for vores kommende barn og os.
Anmeld
Citér