Hårtab UNDER graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2017

juliemadsen95

Hej KissMe

Jeg oplevede desværre også tab af hår i "totter" og som hang ved min hårbørste når jeg havde været i bad.. Jeg oplever stadig lidt her ca. 3 mdr senere, men det er bestemt blevet bedre.

Forstå at dette er en meget normal hormonel ændring i kroppen. Sørg for at spis varieret og gerne tage multivitaminer Vitaminet Biotin er i sær meget vigtigt da det fremmer stærkt hår. Jeg fandt rigtig meget brugbar information på denne hjemmeside omkring hårtab efter graviditet. Håber det kan hjælpe dig knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2017

Dorthe1986

Nu har jeg så altid haft sådan noget tyndt fint hår. Men da jeg havde født her anden gang var det ligesom om at mit hår blev vildt tykt, bare ud af det blå. Altså vitterligt fra jeg kom ind på fødegangen og forlod den nogle timer senere - selv min mand der ikke ser en skid bemærkede det  men det varede nogle uger så begyndte det famøse hårtab.... Og fordi jeg har kort pandehår så lignede det jeg havde fået  lavet undercut fordi det voksede ud indenunder - armen det så herrens ud og er først nu ved at blive nogenlunde 

Anmeld Citér

28. august 2017

juliemadsen95

Dorthe - det er altid træls at tabe håret, men det er selvfølgelig en helt naturlig del af processen. Sund kost og motion og muligvis et biotin tilskud er vejen frem, så skal du nok få lokkerne tilbage  
al held og lykke til dig <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.