Hvor mange IVF forsøg før du blev gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2016

o1Mutte

Fik taget æg ud 3 gange men der skulle 9 oplægninger til før vi fik vores søn Han er nu snart 6 måneder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

Anonym

28. november 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Hejsa  

Jeg skriver lige som anonym, da jeg helst ikke vil genkendes, for jeg tror jeg har noget familie herinde 

Vi er i IVF behandling og de der hormoner jeg har skulle tage, har seriøst været ved at gøre mig sindssyg - jeg har fået fuld valuta for hormonpengene 

Jeg fik taget 7 fine æg ud i torsdags og skal have lagt dem tilbage på tirsdag og det er SÅ SPÆNDENDE!!  

Min kæreste er steriliseret, så det er derfor vi er i behandling  Han har fået udtaget en super fin sædprøve, så betingelserne skulle være i orden  

Men jeg er selvfølgelig også lidt nervøs for om det mon vil lykkes i første forsøg - så tænkte at jeg lige ville fordrive den ulidelige ventetid til at høre jer, som har været i IVF behandling, hvor mange forsøg I brugte før I blev gravide  

Fik taget 4 æg ud, på 2. dagen var alle 4 befrugtet, 1 blev lagt op, De 3 sidste dyrket videre, 1 klarede det til Frys, Det der blev lagt er nu Min søn på snart 5 måneder......det var 1. forsøg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.