Hvor mange IVF forsøg før du blev gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: I hvilket IVF forsøg blev du gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.554 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2016

Anonym trådstarter

Hejsa  

Jeg skriver lige som anonym, da jeg helst ikke vil genkendes, for jeg tror jeg har noget familie herinde 

Vi er i IVF behandling og de der hormoner jeg har skulle tage, har seriøst været ved at gøre mig sindssyg - jeg har fået fuld valuta for hormonpengene 

Jeg fik taget 7 fine æg ud i torsdags og skal have lagt dem tilbage på tirsdag og det er SÅ SPÆNDENDE!!  

Min kæreste er steriliseret, så det er derfor vi er i behandling  Han har fået udtaget en super fin sædprøve, så betingelserne skulle være i orden  

Men jeg er selvfølgelig også lidt nervøs for om det mon vil lykkes i første forsøg - så tænkte at jeg lige ville fordrive den ulidelige ventetid til at høre jer, som har været i IVF behandling, hvor mange forsøg I brugte før I blev gravide  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2016

Anonym

Jeg blev gravid i første første forsøg. Fik taget to æg ud og lagt det ene op. Men mistede det desværre igen. 

Anmeld Citér

27. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev gravid i første første forsøg. Fik taget to æg ud og lagt det ene op. Men mistede det desværre igen. 

Det er jeg ked af at høre  Håber det lykkes for jer alligevel  

Må jeg spørge hvorfor I er i behandling? 

Anmeld Citér

27. november 2016

heaven

Med den store fra juli 07, blev jeg gravid ved 6. tilbagelægning af æg.... jeg er gravid igen, med termin i januar. Vi har prøvet 2 gange uden held i 2010 og igen i 2012, med da vi gav det et sidste forsøg her i 2016 lykkedes det jo så

min mand har nedsat sædkvalitet og jeg har endometriose og er opereret 3 gange, så vi har også oddsene imod os må man sige. Vi har brugt icsi alle gange.

Anmeld Citér

27. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre  Håber det lykkes for jer alligevel  

Må jeg spørge hvorfor I er i behandling? 

Jeg har svær pco.

Anmeld Citér

27. november 2016

modesty

Anonym skriver:

Hejsa  

Jeg skriver lige som anonym, da jeg helst ikke vil genkendes, for jeg tror jeg har noget familie herinde 

Vi er i IVF behandling og de der hormoner jeg har skulle tage, har seriøst været ved at gøre mig sindssyg - jeg har fået fuld valuta for hormonpengene 

Jeg fik taget 7 fine æg ud i torsdags og skal have lagt dem tilbage på tirsdag og det er SÅ SPÆNDENDE!!  

Min kæreste er steriliseret, så det er derfor vi er i behandling  Han har fået udtaget en super fin sædprøve, så betingelserne skulle være i orden  

Men jeg er selvfølgelig også lidt nervøs for om det mon vil lykkes i første forsøg - så tænkte at jeg lige ville fordrive den ulidelige ventetid til at høre jer, som har været i IVF behandling, hvor mange forsøg I brugte før I blev gravide  

Jeg har stemt 4, men i realiteten var det kun 2 forsøg som sådan. 2 hormonforsøg med æg-udtagning, men begge gange var der æg til fryseren. Så jeg blev gravid på et fryseæg efter 2. hormonforsøg.

Anmeld Citér

27. november 2016

MorTilN

Jeg har krydset af i 1. Forsøg selv om det nok ikke helt gælder  

Selve forsøget måtte aflyses da æggene ikke klarede dyrkningen men på en eller anden måde har min krop løsnet et æg eller et af de æg de ikke fik med ud blevet befrugtet og har sat sig fast i livmoderen... så blev gravid i første forsøg, på en måde.

Anmeld Citér

27. november 2016

ønskebørn74

Hejsa  

7 inseminationer

5 ægudtagninger

14 ægoplægninger før der kom levende børn ud af det. Vi fik tvillinger. Men inden da nåede jeg at abortere en del gange.

Anmeld Citér

28. november 2016

Imaong

Første icsi forsøg og har æg på frys. Var i behandling grundet stærkt nedsat sædkvalitet men har været gravid to gange naturligt inden men mistede inden uge 6 begge gange 

Anmeld Citér

28. november 2016

grinny

Første forsøg 

5 æg ud, 3 blev befrugtet, 1 delte sig rigtigt og blev lagt tilbage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.