Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
årgang84 skriver: Hopper også på orms vognen. Men også lidt påpasselig med al den vask. herhjemme blev ble børn kun vasket morgen og aften. plus hvis der er afføring. og 1 ugentligt bad uden sæbe ( sæbe hvis der er brug af solcreme) Ellers endte det i kløe, hvis jeg vaskede for meget.
Hopper også på orms vognen.
Men også lidt påpasselig med al den vask. herhjemme blev ble børn kun vasket morgen og aften. plus hvis der er afføring. og 1 ugentligt bad uden sæbe ( sæbe hvis der er brug af solcreme)
Ellers endte det i kløe, hvis jeg vaskede for meget.
Det var sp der foreslog at vaske, fordi det kunne være urinen var lidt stærk for huden.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ms.Momo skriver: Jeg vil ikke udelukke noget, men min datter har en form for eksem der gør at hendes hud bliver tør, og hun kan, hvis hun kunne komme til det, kradse sig til blods. Vi fik en salve fra børnelægen, mildison, og den, sammen med exomega, gør at hun får en fin hud.
Jeg vil ikke udelukke noget, men min datter har en form for eksem der gør at hendes hud bliver tør, og hun kan, hvis hun kunne komme til det, kradse sig til blods. Vi fik en salve fra børnelægen, mildison, og den, sammen med exomega, gør at hun får en fin hud.
Der er bare intet at se på huden. Derfor undrer det mig hvad det er der klør.
Mrsopsand skriver: Der er bare intet at se på huden. Derfor undrer det mig hvad det er der klør.
Der var heller ikke noget at se på min datter i starten.
Nåh, så har vi været ved lægen og fået creme for eksem. Lægen mente slet ikke det var børneorm så det blev han slet ikke undersøgt for.
Tak for jeres svar. Vi håber cremen hjælper.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128