Børne badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

bette

Katja... skriver:

Vi har det badekar til vores dreng på snart 2 år. Det er fantastisk og hver en krone værd. Vi købte det lidt før, at han blev 1 år.

det har også været det bedste køb vi har gjort os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Bondepigen

malou skriver:

nå ja det kan jeg da godt se... den ser smart ud... jeg må i babysam i næste uge... tak fordi du gad finde det

knus malou

Sådan en har vi osse, og er rigtig glade for den...

Anmeld

4. oktober 2009

malou

Ja hun har lige så stor blå øjne som din guldklump har.
Kunne du lige se de 2 få børn sammen så ville de da vist få unger med knald blå øjne.
Det der underligt ved det er jo hun har mørk hår, storbror har også meget blå øjne men han har jo lyst hår.

Joan som syntes du har en total lækker knægt

ja hold da op med blå blå øjne der ville være i en match med de 2... de ville næsten blive selvlysende Dennis plejer at sige..."ihh skat han har arvet det bedste fra os begge 2... dine øjne og resten fra mig" haha han har sgu lodden humor den mand!! men jeg er kun lykkelig for Victor har arvet mine øjne... for alle synes bare hans er så smukke... stort knus til dig

Anmeld

4. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

ja hold da op med blå blå øjne der ville være i en match med de 2... de ville næsten blive selvlysende Dennis plejer at sige..."ihh skat han har arvet det bedste fra os begge 2... dine øjne og resten fra mig" haha han har sgu lodden humor den mand!! men jeg er kun lykkelig for Victor har arvet mine øjne... for alle synes bare hans er så smukke... stort knus til dig

HAn er en rigtig køn dreng det kan man jo ikke komme uden om.
Ingen af os har blå øjne mine er grønne og mandens er brune så forstår ikke helt de får blå øjne men det er jo nok os 2 sat sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.