Børne badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.533 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

malou

Victor bruger stadig sit baby badekar... uden indsats selvfølgelig... men jeg ved ikke helt... synes ikke det er optimalt. Hvad bruger I? Jeg kunne godt tænke mig nogle ideer fra jer....- Kan man få sådan nogle mini træ baljer?? Har prøvet at søge på nettet men synes ikke jeg fandt det jeg søgte

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

bette

vi har købt sådan et badekar man kan sidde i.. ja man sidder nærmest på et sædde og så kan der fyldes vand i som normalt badekar..
skal lige se om jeg kan finde et billede.. man kan få det i babysam

Anmeld

3. oktober 2009

malou

bette skriver:

vi har købt sådan et badekar man kan sidde i.. ja man sidder nærmest på et sædde og så kan der fyldes vand i som normalt badekar..
skal lige se om jeg kan finde et billede.. man kan få det i babysam

Det vil jeg gerne se Mit problem er jo at han kravler rundt som en sindsyg... rejser sig og vil meget gerne ud over kanten.... ahggggg ikke det mest optimale bad....

knus

Anmeld

3. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Ja vores unger sidder i sådan en her.
Niels er godt 2 år og Anne er 7 måneder så der kan da lige være lidt i den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. oktober 2009

bette

malou skriver:

Det vil jeg gerne se Mit problem er jo at han kravler rundt som en sindsyg... rejser sig og vil meget gerne ud over kanten.... ahggggg ikke det mest optimale bad....

knus

mikkel rejser sig også.. men i det her kar er det noget svære at glide og komme over kanten

Anmeld

3. oktober 2009

malou

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja vores unger sidder i sådan en her.
Niels er godt 2 år og Anne er 7 måneder så der kan da lige være lidt i den

årh hvor er de dog bare søde...... sikke nogle øjne den lille har....åh suk... så flotte

knus

Anmeld

3. oktober 2009

malou

bette skriver:

http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid =528718

prøv at se den her

nå ja det kan jeg da godt se... den ser smart ud... jeg må i babysam i næste uge... tak fordi du gad finde det

knus malou

Anmeld

3. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

årh hvor er de dog bare søde...... sikke nogle øjne den lille har....åh suk... så flotte

knus

Ja hun har lige så stor blå øjne som din guldklump har.
Kunne du lige se de 2 få børn sammen så ville de da vist få unger med knald blå øjne.
Det der underligt ved det er jo hun har mørk hår, storbror har også meget blå øjne men han har jo lyst hår.

Joan som syntes du har en total lækker knægt

Anmeld

3. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
bette skriver:

http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid =528718

prøv at se den her

Vi har det badekar til vores dreng på snart 2 år. Det er fantastisk og hver en krone værd. Vi købte det lidt før, at han blev 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.