Den her mens slår mig ihjel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2016

L-Mortil3

Jeg tænker at få livmoderen fjernet, det gør man gerne vil blødningsforstyrrelser, massive blødninger mm, med mindre i påtænker flere børn?

Det fjerner dog ikke smerterne.

jeg påtænker at få min fjernet da jeg har det som dig med styrtblødninger, jeg har hentet børn og på vej hjem er mine bukser gennemblødt...

får medicin til smerterne ...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

Mortilah

Måske du skal prøve Cyklokapron når det er for slemt.. 

Anmeld Citér

25. november 2016

MorTil4<3

L-Mortil3 skriver:

Jeg tænker at få livmoderen fjernet, det gør man gerne vil blødningsforstyrrelser, massive blødninger mm, med mindre i påtænker flere børn?

Det fjerner dog ikke smerterne.

jeg påtænker at få min fjernet da jeg har det som dig med styrtblødninger, jeg har hentet børn og på vej hjem er mine bukser gennemblødt...

får medicin til smerterne ...

Ingen børn  

Jeg er sterealiseret så det er slut hehe 

Anmeld Citér

25. november 2016

MorTil4<3

Mortilah skriver:

Måske du skal prøve Cyklokapron når det er for slemt.. 

hvad er det? 

Anmeld Citér

25. november 2016

Mortilah

MorTil4<3 skriver:

hvad er det? 

Tabletter til at få mindsket blødningen. Har selv fået dem en gang da min mens var for kraftig. Dem får man hos lægen.. ikke noget jeg ville tage hver dag, men de dage hvor blødningen er værst

Anmeld Citér

25. november 2016

et-ønske

MorTil4<3 skriver:

Hvad kan man gøre i den her situation? 

mit problem ligger i at jeg er  får nogle sindsyge menstrationer det har altid været vilde, men syntes faktisk det er blevet værre med årene. 

når jeg bløder har jeg mit vækkeur sat til til hver 3 time, så jeg kommer op og skifter, da jeg ellers seriøst bløder ud af det hele.

er netop kommet hjem fra afhentning af 1 barn ud af 4! simpelthen fordi jeg kunne mærke det rendte så stærkt at jeg bare måtte hjem på toilettet og så måtte jeg sende manden afsted istedet for.. 

jeg er altid SÅ øm fra det starter til det slutter, og hele min hverdag går i stampe da jeg kun kan lave minmalt af hvad jeg plejer  

når jeg bløder er det kæmpe klumper det meste 

Jeg er 28 år gammel, og er blevet fixet under kejsersnit med mine tvillinger for 1 ½ år siden. 

nogen med samme problem? eller ved hvad man mulighvis kan gøre? for det her får jeg da fnat af hvis det bliver ved når jeg skal starte arbejde igen 

Jeg oplevede det samme, endte med at få fjernet min livmoder 

Anmeld Citér

25. november 2016

Ploffer

Jeg vil anbefale dig at snakke med en gynækolog om det...

jeg er netop idag blevet godkendt til at få fjernet min livmoder pga samme problemer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.