Svag positiv g-test, jeres HCG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2016

FHR

Kommerdusnart skriver:

Mine steg meget langsomt, og der gik over en uge før jeg havde en rigtig tydelig streg syntes jeg  håber det er det samme for dig og den bare stiger langsomt 

fordi jeg grundet en tidligere graviditet der ikke var som den skulle være blev sendt direkte til på hospitalet, for måtte faktisk ikke blive gravid endnu. Så der gik et par uger før jeg fik taget blodprøve, og så blev jeg scannet samtidig 

idag er jeg i uge 35, men en neget aktiv og sund lille dreng <3 

håber det ender lige så godt for dig 

Tak fordi du gider dele din historie 

Og kæmpe tillykke med graviditeten med den livlige baby dreng 

har også testet med valmed, og streg nr to er der. 

Og tak, håber også at baby er okay! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

Kommerdusnart

FHR skriver:

Tak fordi du gider dele din historie 

Og kæmpe tillykke med graviditeten med den livlige baby dreng 

har også testet med valmed, og streg nr to er der. 

Og tak, håber også at baby er okay! 

Tak  

Så længe der er to streger så er du ihvertfald gravid, så håber vi bare baby holder fast <3 du må give en Update når du har fået svar fra lægen 

fandt lige denne tabel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. november 2016

FHR

Kommerdusnart skriver:

Tak  

Så længe der er to streger så er du ihvertfald gravid, så håber vi bare baby holder fast <3 du må give en Update når du har fået svar fra lægen 

fandt lige denne tabel 

Mange tak  håber jeg også! Lover at give en Update 

og tak for det vedhæft billedet 

Anmeld Citér

24. november 2016

FHR

FHR skriver:

Hej piger, 

åh, mine test er meget svage, og har været til lægen Idag. Sygeplejersken havde svært ved at se noget på urin prøven. Hun tog derfor en blodprøve, som jeg får svar på imorgen.

jeg er 5+5 og har taget det rimelig afslappet indtil nu, kan godt mærke at jeg er begyndt at blive nervøs. 

Sygplejersken sagde, at nogen skal bare hoppe af manden, så er det to røde streger. Andre når aldrig rigtig at udskille nok HCG i urinen, til at testen kan blive tydelig.

Ville gerne høre jeres solskinds historier

-har du aldrig rigtig fået en tydelig test? 

-har du haft svage teste, men et fin HCG? 

Hilsen nervøse mig, som ikke ved om jeg skal forberede mig på det værste? 

UPDATE: 

Hej skønne tøser, 

Nååår! Blodprøven fra lægen siger præcist: 0!!!

Så er ell. Har aldrig været gravid! 

Forstår ingenting? 4 uger siden ÆL (fast lagt med ÆL test, temperatur måling, ÆL slim og underlivet smertet) 

Det sååå flovt det her altså 

Nu tro jeg vi tager en lang pause. 

Er tom for ord... 

K.h mig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. november 2016

Kommerdusnart

FHR skriver:

UPDATE: 

Hej skønne tøser, 

Nååår! Blodprøven fra lægen siger præcist: 0!!!

Så er ell. Har aldrig været gravid! 

Forstår ingenting? 4 uger siden ÆL (fast lagt med ÆL test, temperatur måling, ÆL slim og underlivet smertet) 

Det sååå flovt det her altså 

Nu tro jeg vi tager en lang pause. 

Er tom for ord... 

K.h mig 

Åh øv, det er jeg ked af at hører 

ved ikke hvor længe i har prøvet, men nogen gange er en pause hvor man ikke skænker det en tanke lige hvad der skal til <3 

du skal slet ikke være flov, jeg ville have troed det samme som dig, sådan som din test så ud 

Anmeld Citér

24. november 2016

FHR

Kommerdusnart skriver:

Åh øv, det er jeg ked af at hører 

ved ikke hvor længe i har prøvet, men nogen gange er en pause hvor man ikke skænker det en tanke lige hvad der skal til <3 

du skal slet ikke være flov, jeg ville have troed det samme som dig, sådan som din test så ud 

Ja sådan er det der må være en mening med at det ikke skulle være nu 

tja det har du nok ret i, synes bare vi har været ret afslappet omkring det. Og nu, har jeg bare en følelse af at det er ligemeget. 

Omkring midt april 2016, cyklus 5 nu (mine cyklusser er ret lange) så det er jo ikke slemt i forhold til så mange andre. 

Grunden til jeg synes det er hårdt, er fordi jeg synes min tests er positive, og troede ikke det var muligt uden HCG i kroppen. Såå, var jo ret sikker. Ved godt at meget kunne nå at ske der fra, men til at jeg aldrig nogensinde har været gravid  den er hård at sluge 

Anmeld Citér

24. november 2016

Kommerdusnart

FHR skriver:

Ja sådan er det der må være en mening med at det ikke skulle være nu 

tja det har du nok ret i, synes bare vi har været ret afslappet omkring det. Og nu, har jeg bare en følelse af at det er ligemeget. 

Omkring midt april 2016, cyklus 5 nu (mine cyklusser er ret lange) så det er jo ikke slemt i forhold til så mange andre. 

Grunden til jeg synes det er hårdt, er fordi jeg synes min tests er positive, og troede ikke det var muligt uden HCG i kroppen. Såå, var jo ret sikker. Ved godt at meget kunne nå at ske der fra, men til at jeg aldrig nogensinde har været gravid  den er hård at sluge 

Jeg kan godt forstå dig <3 de burde heller ikke kunne blive positive når ikke du er gravid .... måske er det en bio du har fanget? 

Det skal nok komme, lige pludselig er den der  for os tog det 9 måneder før det lykkedes, og der nåede jeg at have både en SA og en mola graviditet, og den måned vi slet ikke tænkte på det, og der var aller mindst chance for at jeg kunne blive gravid (og måtte faktisk heller ikke) det skete det. 

Så er sikker på der også snart er en lille dejlig baby på vej til jer <3 

Anmeld Citér

24. november 2016

FHR

Kommerdusnart skriver:

Jeg kan godt forstå dig <3 de burde heller ikke kunne blive positive når ikke du er gravid .... måske er det en bio du har fanget? 

Det skal nok komme, lige pludselig er den der  for os tog det 9 måneder før det lykkedes, og der nåede jeg at have både en SA og en mola graviditet, og den måned vi slet ikke tænkte på det, og der var aller mindst chance for at jeg kunne blive gravid (og måtte faktisk heller ikke) det skete det. 

Så er sikker på der også snart er en lille dejlig baby på vej til jer <3 

Hvor er du sød! Og tak <3

Er ked af at høre hvad du har være igennem. Så kan jeg ikke rigtig tillade mig, at brokke mig 

hvad er mola? 

Tjo måske en bio?  Men ville der så ikke være HCG til stede? Og ville mens så ikke være kommet nu? 

Anmeld Citér

24. november 2016

Kommerdusnart

FHR skriver:

Hvor er du sød! Og tak <3

Er ked af at høre hvad du har være igennem. Så kan jeg ikke rigtig tillade mig, at brokke mig 

hvad er mola? 

Tjo måske en bio?  Men ville der så ikke være HCG til stede? Og ville mens så ikke være kommet nu? 

Jo brok du dig bare  man bliver jo lige skuffet hver gang det ikke lykkes uanset hvor længe man har prøvet, og hvad man har været igennem  efter mola'en var jeg også sikker på det ikke ville lykkes for os og eg ikke kunne blive gravid. 

Det er lidt svært at forklare hvad en mola er, men der står noget om det her  https://www.baby.dk/videnom/4p318/graviditet-molagraviditet.aspx det var en komplet mola jeg havde, og skulle derfor hurtigt ind og have det fjernet da man ellers kan risikere at cellerne får delt sig til andre steder i kroppen, og man i aller værste tilfælde ville skulle have kemo for at få det helt væk. Fik efterfølgende taget blodprøver to gange om ugen i to måneder, og derefter en gang om ugen til mit hcg var i 0, og derfra skulle der så gå et halvt år før jeg blev gravid igen så man var sikker på det ikke var mola'en der var blisset op igen et andet sted i kroppen. Der gik så kun 3 måneder og så var jeg blevet gravid, så blev fulgt tæt i starten for at sikre alt var som det skulle være, og det var det heldigvis <3 

tjo, det kan være dit hcg er gået ned igen fordi det ikke har kunne blive til noget alligevel? Og din krop så lige skal finde ud af at det ikke er noget den skal holde fast i og din mens så kommer om et par dage? 

Anmeld Citér

24. november 2016

FHR

Kommerdusnart skriver:

Jo brok du dig bare  man bliver jo lige skuffet hver gang det ikke lykkes uanset hvor længe man har prøvet, og hvad man har været igennem  efter mola'en var jeg også sikker på det ikke ville lykkes for os og eg ikke kunne blive gravid. 

Det er lidt svært at forklare hvad en mola er, men der står noget om det her  https://www.baby.dk/videnom/4p318/graviditet-molagraviditet.aspx det var en komplet mola jeg havde, og skulle derfor hurtigt ind og have det fjernet da man ellers kan risikere at cellerne får delt sig til andre steder i kroppen, og man i aller værste tilfælde ville skulle have kemo for at få det helt væk. Fik efterfølgende taget blodprøver to gange om ugen i to måneder, og derefter en gang om ugen til mit hcg var i 0, og derfra skulle der så gå et halvt år før jeg blev gravid igen så man var sikker på det ikke var mola'en der var blisset op igen et andet sted i kroppen. Der gik så kun 3 måneder og så var jeg blevet gravid, så blev fulgt tæt i starten for at sikre alt var som det skulle være, og det var det heldigvis <3 

tjo, det kan være dit hcg er gået ned igen fordi det ikke har kunne blive til noget alligevel? Og din krop så lige skal finde ud af at det ikke er noget den skal holde fast i og din mens så kommer om et par dage? 

Ja man bliver nemlig lige skuffet hver gang 

Din historie lyder jo meget trist til at starte med, især med den mola, men wauw, den ender jo fantastisk! Dejlig med en solskinds historie på så'en en lorte bøsse dag! Er så glad på dine vegne

Så lærte jeg også noget nyt

ja, det kunne da sagtens være. Har ingen ide, synes bare det lyder underligt. Men ja maleren i opgang, kan da bare komme! Hun skal være mere end velkommen  det bare en møg dag Idag, og lige idag er alt bare ligegyldigt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.