Svag positiv g-test, jeres HCG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.014 visninger
21 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2016

FHR

Hej piger, 

åh, mine test er meget svage, og har været til lægen Idag. Sygeplejersken havde svært ved at se noget på urin prøven. Hun tog derfor en blodprøve, som jeg får svar på imorgen.

jeg er 5+5 og har taget det rimelig afslappet indtil nu, kan godt mærke at jeg er begyndt at blive nervøs. 

Sygplejersken sagde, at nogen skal bare hoppe af manden, så er det to røde streger. Andre når aldrig rigtig at udskille nok HCG i urinen, til at testen kan blive tydelig.

Ville gerne høre jeres solskinds historier

-har du aldrig rigtig fået en tydelig test? 

-har du haft svage teste, men et fin HCG? 

Hilsen nervøse mig, som ikke ved om jeg skal forberede mig på det værste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

FHR

Slet ingen der har haft svage test, men fint HCG? 

Anmeld Citér

23. november 2016

Katia Juul Skovgaard

Jeg ved ikke om du kan bruge mit svar til noget, da jeg "kom" til at teste tidligt og derfor kun er 3+4 på det første billede.

På det næste billede er jeg så lidt mere gravid, idag er jeg 25+5

Jeg håber du har en langsom starter og alt er som det skal være 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. november 2016

FHR

Katia Juul Skovgaard skriver:

Jeg ved ikke om du kan bruge mit svar til noget, da jeg "kom" til at teste tidligt og derfor kun er 3+4 på det første billede.

På det næste billede er jeg så lidt mere gravid, idag er jeg 25+5

Jeg håber du har en langsom starter og alt er som det skal være 

Tusind tak for dit svar

sådan ser mine test ud(som på dit billede) og jeg er 5+5

får svar imorgen på blodprøven. 

Fik du taget blodprøve? 

Anmeld Citér

23. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Man  kan ikke bruge andres HCG tal til noget. Der kan være kæmpemæssige forskelle på selv sunde graviditeter, fordi fordoblingerne sker så hurtigt. En enkelt blodprøve siger derfor heller ikke noget (andet end "om" der er HCG). Det er stigningen over tid, der kan indikere om det går den rigtige vej. Du skal derfor have en blodprøve igen et par dage senere.

Mvh Signe

Anmeld Citér

23. november 2016

FHR

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kære du

Man  kan ikke bruge andres HCG tal til noget. Der kan være kæmpemæssige forskelle på selv sunde graviditeter, fordi fordoblingerne sker så hurtigt. En enkelt blodprøve siger derfor heller ikke noget (andet end "om" der er HCG). Det er stigningen over tid, der kan indikere om det går den rigtige vej. Du skal derfor have en blodprøve igen et par dage senere.

Mvh Signe

Hej Signe, 

jeg er helt enig  men kunne bare være rart at høre om andre, heller ikke har fået de to knald røde streger, men at HCGet alligevel var fint 

god aften 

Anmeld Citér

23. november 2016

Kommerdusnart

Jeg fik ikke målt mit hcg, men min første test 4+0 så sådan ud  Og dengang jeg havde en bio var den meget tydeligere da jeg testede 3+?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. november 2016

FHR

Kommerdusnart skriver:

Jeg fik ikke målt mit hcg, men min første test 4+0 så sådan ud  Og dengang jeg havde en bio var den meget tydeligere da jeg testede 3+?  

Okay mange tak for dit svar 

synes faktisk ikke engang mine er lige "så tydelig" som dit billedet. 

Hvorfor har du ikke fået taget en blodprøve

må bare vente på hvad lægen siger imorgen. 

På den ene side er jeg ikke nervøs, for ved jeg, at jeg er gravid  men på den anden side, er jeg død nervøs for den siger: 0 HCG 

Anmeld Citér

23. november 2016

Kommerdusnart

FHR skriver:

Okay mange tak for dit svar 

synes faktisk ikke engang mine er lige "så tydelig" som dit billedet. 

Hvorfor har du ikke fået taget en blodprøve

må bare vente på hvad lægen siger imorgen. 

På den ene side er jeg ikke nervøs, for ved jeg, at jeg er gravid  men på den anden side, er jeg død nervøs for den siger: 0 HCG 

Mine steg meget langsomt, og der gik over en uge før jeg havde en rigtig tydelig streg syntes jeg  håber det er det samme for dig og den bare stiger langsomt 

fordi jeg grundet en tidligere graviditet der ikke var som den skulle være blev sendt direkte til på hospitalet, for måtte faktisk ikke blive gravid endnu. Så der gik et par uger før jeg fik taget blodprøve, og så blev jeg scannet samtidig 

idag er jeg i uge 35, men en neget aktiv og sund lille dreng <3 

håber det ender lige så godt for dig 

Anmeld Citér

23. november 2016

Kommerdusnart

Nogle gange kommer det også an på hvilke test du tester med, hvor tydelig stregen er.. valmed skulle være de mest følsomme, hvor imod andre skal ens hcg være meget højere før den viser positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.