ble om natten - lugter om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2016

Kattha

Du skriver barnet ellers er tørt. Men er der mulighed for der er bare lidt spor af noget i trusserne,men bare svært at se? Tænker måske der er et problem med at noget kommer ud i løbet af dagen, blæreproblemer? Måske skal I forhøre jer hos lægen, for en sikkerheds skyld.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2016

Rauw

Anonym skriver:

Det er ikke en mulighed - som tidligere skrevet.

I øvrigt så lugter barnet også selvom det har været  i bad. Så det gør ikke den store forskel lige i forhold til den her lugt - men selvfølgelig ved den generelle hygiejne.

Årh ja så er det nok ikke løsningen. Ved at hos nogen dyr er tisstank tegn på blærebetændelse ? Måske i skal spørge lægen om råd. 

Anmeld Citér

18. november 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Har i haft indleveret en urin prøve ved lægen

? 

Får han nok at drikke i løbet af dagen??  tænker om det er fordi urinen er meget koncentreret. 

Har i prøvet at skifte ble mærke. 

Og evt skifte bleen inden i går i seng. samt wc besøg der. 

Hmm syntes faktisk det Tena 3i 1 kan tage lidt af  ( bruges til ældre) lugten.  

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Du skriver barnet ellers er tørt. Men er der mulighed for der er bare lidt spor af noget i trusserne,men bare svært at se? Tænker måske der er et problem med at noget kommer ud i løbet af dagen, blæreproblemer? Måske skal I forhøre jer hos lægen, for en sikkerheds skyld.

Det er selvfølgelig en mulighed at der siver lidt alligevel. 

Men jeg studser  mest over at barnet fx har været i bad her til morgen. 10 min efter trænger lugten  af urin igennem igen.

Jeg må prøve at tale med lægen.

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Har i haft indleveret en urin prøve ved lægen

? 

Får han nok at drikke i løbet af dagen??  tænker om det er fordi urinen er meget koncentreret. 

Har i prøvet at skifte ble mærke. 

Og evt skifte bleen inden i går i seng. samt wc besøg der. 

Hmm syntes faktisk det Tena 3i 1 kan tage lidt af  ( bruges til ældre) lugten.  

Vi prøver at sørge for at barnet får godt med væske i løbet af dagen.

Jeg har netop bestilt tid ved lægen, og så må vi se hvad hun siger til det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.