Instagram??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2016

Sprit25

Meningen med Instagram er: 

et socialt medie, hvor du viser din hverdag udfra billedere. Billederne skulle i starten lægges op i sekundet det skete, heraf navnet INSTAgram. Dig da de selv gav adgang til kamerarullen og med #latergram blev det et katalog 

insta skal ses som en direkte konkurrent til Facebook, blandt andet også derfor facebook har opkøbt insta. 

Så ja, insta viser din hverdag på de perfekte soMe. 

Mange kreative sjæle bruger det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

Troldemommi

Sprit25 skriver:

Meningen med Instagram er: 

et socialt medie, hvor du viser din hverdag udfra billedere. Billederne skulle i starten lægges op i sekundet det skete, heraf navnet INSTAgram. Dig da de selv gav adgang til kamerarullen og med #latergram blev det et katalog 

insta skal ses som en direkte konkurrent til Facebook, blandt andet også derfor facebook har opkøbt insta. 

Så ja, insta viser din hverdag på de perfekte soMe. 

Mange kreative sjæle bruger det 

Kan sagtens se det minder meget om Facebook, måske er det derfor jeg syntes det er lidt mærkeligt  men mange tak for din fine beskrivelse 

Anmeld Citér

20. november 2016

Sprit25

Troldemommi skriver:

Kan sagtens se det minder meget om Facebook, måske er det derfor jeg syntes det er lidt mærkeligt  men mange tak for din fine beskrivelse 

Personligt synes jeg insta er federe. Der er ikke så meget spam og lort på insta

Anmeld Citér

20. november 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sprit25 skriver:

Personligt synes jeg insta er federe. Der er ikke så meget spam og lort på insta

Der er da reklamer

Jeg ser nu Facebook og Instagram som to forskellige ting. Jeg bruger også begge ting forskelligt  

Anmeld Citér

20. november 2016

Sprit25

Saphiira skriver:

Der er da reklamer

Jeg ser nu Facebook og Instagram som to forskellige ting. Jeg bruger også begge ting forskelligt  

Det gør jeg i den grad også. Jeg smider sjældent et billede op på face. Det ryger på insta 

med lort og spam, mener jeg opdateringer osv. Og synes heller ikke reklamer er så slemme på insta

Anmeld Citér

20. november 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sprit25 skriver:

Det gør jeg i den grad også. Jeg smider sjældent et billede op på face. Det ryger på insta 

med lort og spam, mener jeg opdateringer osv. Og synes heller ikke reklamer er så slemme på insta

Ahh på den måde jeg synes, det er træls, der er kommet reklamer. Så håber de forbliver som de er nu, hvor de ikke er SÅ overdrevet. Synes det er irriterende på fb :/

Anmeld Citér

20. november 2016

Sprit25

Saphiira skriver:

Ahh på den måde jeg synes, det er træls, der er kommet reklamer. Så håber de forbliver som de er nu, hvor de ikke er SÅ overdrevet. Synes det er irriterende på fb :/

Tror ikke Facebook har interesse i at Instagram bliver en Facebook2. Så blev Facebook jo overflødigt (kan diskuteres om det ikke er

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.