Instagram??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
16 svar
19 synes godt om
17. november 2016

Troldemommi

Jeg har oprettet mig på Instagram, og nu ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal med den, jeg oprettede mig kun så jeg kan se på mange af mine facebook venners billeder, men ærlig talt, hvad kan jeg bidrage med...

Min søster er en rigtig Instagram nørd, hun er total faldet for det, hun lægger tit billeder op, mest af mad og stylede billeder af sit smukke hjem og lidt af sine børn.

Jeg har ikke så mange hobbyer mere, ellers så kunne jeg selvfølgelig tage billeder af det

Hvad bruger i Instagram til???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg lægger billeder op af mig selv, min datter, hvad jeg laver osv.

Mine billeder er hverken stylet eller noget, men jeg har også kun venner, som følger mig og min profil er lukket

Læg det op, som du synes.  

Anmeld Citér

17. november 2016

Loa

Jeg lægger op af mine børn og lidt andet.

Bruger det til at følge med i dem jeg "kender" derinde. 

Hader de der profiler med mega perfekte hjem der er opstillet KUN for billederne skyld. Det samme med børn i mærkevarer fra top til tå - vil hellere se beskidte børn der hygger sig og hjem der ligner at der lever nogle i dem.

Desuden laver jeg lidt hobby kort og scrapbooking - så der søger jeg inspiration derinde. Samt søger på hæklede ting til børnene, der er SÅ meget lækkert!!

Anmeld Citér

17. november 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Loa skriver:

Jeg lægger op af mine børn og lidt andet.

Bruger det til at følge med i dem jeg "kender" derinde. 

Hader de der profiler med mega perfekte hjem der er opstillet KUN for billederne skyld. Det samme med børn i mærkevarer fra top til tå - vil hellere se beskidte børn der hygger sig og hjem der ligner at der lever nogle i dem.

Desuden laver jeg lidt hobby kort og scrapbooking - så der søger jeg inspiration derinde. Samt søger på hæklede ting til børnene, der er SÅ meget lækkert!!

Jeg har det på samme måde, og går heller ikke selv meget op i om mine billeder er perfekte...

Men ja, der har man jo hver sin smag

Anmeld Citér

17. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har oprettet mig på Instagram, og nu ved jeg ærlig talt ikke hvad jeg skal med den, jeg oprettede mig kun så jeg kan se på mange af mine facebook venners billeder, men ærlig talt, hvad kan jeg bidrage med...

Min søster er en rigtig Instagram nørd, hun er total faldet for det, hun lægger tit billeder op, mest af mad og stylede billeder af sit smukke hjem og lidt af sine børn.

Jeg har ikke så mange hobbyer mere, ellers så kunne jeg selvfølgelig tage billeder af det

Jeg har stort set kun billeder af mine børn på. Der er et par billeder hvor de ikke er på.

Når jeg får mere tid til at være kreativ (broderier og lignende) så ryger der nok nogle flere af den slags op også.

Anmeld Citér

17. november 2016

Muffinmus

Oprettede mig men har slettet appen igen...gider det egentlig ikke, fb er mere end rigeligt... 

Anmeld Citér

20. november 2016

Troldemommi

Tak for jeres meninger omkring Instagram, jeg har efterhånden luret på en del sider og kan se at folk bruger Instagram meget forskelligt. 

Jeg syntes stadigvæk det er et lidt underligt koncept, især undrer jeg mig over de profiler som kun viser tydeligt opsatte perfekte billeder, det får brugeren til at virke ret overfladisk, men pyt, dem om det 

Men puhhaa hvor ser jeg mange måltider  hvad sker der lige for det???? 

Nu har jeg lagt to billeder op, et af et træ der ligner skagpoplen fra Harry Potter og et billede hvor mine rollinger drikker varm kakao hos farmor, de der filtre man kan pynte med er lidt sjove 

Anmeld Citér

20. november 2016

hvj

Troldemommi skriver:

Jeg ligger ikke billeder op, men følger andre 

Anmeld Citér

20. november 2016

Carina:-)

Jeg bruger det til at salg og køb blandt andet af mini rodini hvor jeg så handler med svenskere.

Ligger lidt billeder op ,men det er sjældent. 

Så her er det mest til handler af mærketøj som er lidt af en hobby for mig .

Anmeld Citér

20. november 2016

Troldemommi

Carina:-) skriver:

Jeg bruger det til at salg og køb blandt andet af mini rodini hvor jeg så handler med svenskere.

Ligger lidt billeder op ,men det er sjældent. 

Så her er det mest til handler af mærketøj som er lidt af en hobby for mig .

Jeg køber og sælger også en masse ting brugt, men mærket mini ridini kendte jeg faktisk ikke, så lærte jeg også noget Idag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.