Vi var selv i behandling i marts måned - dog var vi ikke helt enige om, hvorvidt vi skulle eller ej, derfor er jeg nysgerrig på, hvordan I andre oplever det.
Det er bestemt ikke fordi jeg tænker, at der er noget galt med, at have fødselsdag i julen. Men det skal tilføjes, at jeg kender en del, der har fødselsdag deromkring og en del af dem udtrykker, at de ville ønske, at de havde på et andet tidspunkt. Primært fordi folk altid har planer i julen og derfor kan det være svært at få folk til at komme til en fødselsdag. Det synes jeg er ærgerligt, især hvis det er en børnefødselsdag. 
Overordnet set tænker jeg også, at det kan virke overfladisk, at sortere ud fra kommende termin, men når nu man har muligheden for at planlægge, kunne det være, at der var nogle spændende tanker/refleksioner omkring det. 
Højst sandsynligt skal vi i 1. IVF behandling til marts, ikke min drømmemåned (hvis jeg skal være helt ærlig), men på det tidspunkt har vi næsten prøvet i 3 år - og så er det bare den måned vi kan komme til, som det bliver. 
Anmeld
Citér