hvorfor dælen skal det være så svært 
jeg er ved at gå ud af mit "fede" skind her. Vi er i behandling min mand og jeg fordi jeg tidligere er blevet steriliseret da min ex forlangte jeg skulle det. Og nu ønsker min mand og jeg et barn sammen. Så langt så godt meeeeeen mit BMI er for højt og fair nok for det. Jeg er ikke en af dem som tager på under graviditet tværtimod beholder jeg min start vægt men det er sygehuset lige glade men sådan er reglerne.
Men jeg har nu forsøgt i over et år at tabe mig så vi kan komme i gang med vores drøm om at få et fælles barn og der sker ikke en skid så at sige.
Jeg spiser ikke længere kartofler ris pasta osv men kun salat og kød træner tre gange om ugen i motion center og dyrker vand zumba og alligevel så står vægten bare stille hvad dælen sker der for det altså.
Andre der står samme sted og bare ik kan komme videre pga en dum belastende ting som en vægt?
hvad har i gjort for at det sku lykkes? For må ærligt indrømme er snart helt tude færdig og må indse at vores ønske drøm ikke bliver en realitet hvis vægt tabet ik snart kommer
Anmeld
Citér