Hej allesammen 
Vi har min mands pige på næsten 9 år, på halv tid og lige nu cykler hun til skole, og vi flytter om 14 dage så hendes tur bliver lidt længere end den plejer at være og vi øver derfor ruten med hende, Hun kan selve ruten fuldstændig uden problemer allerede efter vi kun har kørt den 4 gange fordi det også næsten er den vej vi plejer at køre når vi skal om og besøge min mor. MEN noget som vi altid har bøvlet med (som dog ikke har været det store problem førhen når hun skulle i skole fordi hun har kørt den så mange gange at hun bare kan den på rygraden) er at hun vil køre i venstre side! Det er rigtig skidt, og hun vil slet ikke høre på hvad jeg siger fordi hun vil hellere cykle i venstre side (det synes hun er bedst) og vi skulle over i et lys kryds og pludselig kørte hun skråt over vejen for at komme over til venstre cykelsti...
Hvor jeg måtte råbe lidt højt for at få hende over i højre side.. Der var heldigvis ingen biler, men ellers kunne hun jo være blevet ramt af en bil uanset om jeg havde været med eller ej for det havde jeg ikke kunne stoppe..
Hun påstår det er fordi hun stadig ikke kan hitte ud af højre og venstre, men samtidig så virker det også til at hun slet ikke gider prøve at lære det og bare vil cykle som hun vil.. Og når man har været nød til at fortælle det mindst 30 gange på 10 minutter at hun skal komme over i højre side så bliver man frustreret.
Vi har bøvlet siden hun lærte at cykle med at hun simpelthen skulle blive i højre side.. >_> Hvad gør vi??? 
Anmeld
Citér