Hvilken bil ville I vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

Vingummien

malou skriver:

Det er også planen men kun som hobby- bil. Min svigerfar er bidt af gamle klassiske amerikaner biler så vi er jo på træf hver sommer i hans camaro, mustang, astro og hvad der ellers holder hjemme i hans have... det er super hyggeligt at køre træf og helt klart en oplevelse jeg glæder mig meget til at dele med min søn

knus til dig

p.s til dem der ikke ved hvordan en shelby ser ud

http://www.allfordmustangs.com/photopost/data/3232/1967_Ford_Mustang_Fastback_Shelby_GT500_02.JPG

Det kan jeg godt forstå, det skan han da nok blive bidt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

malou

suanne85 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det skan han da nok blive bidt af

ja det bliver så FEDT!!! så jo vi skal nok købe en ford... lol

knus til dig 

Anmeld

4. oktober 2009

Vingummien

malou skriver:

ja det bliver så FEDT!!! så jo vi skal nok købe en ford... lol

knus til dig 

Hehe det var godt

Anmeld

4. oktober 2009

Nova's mor

malou skriver:

smiler ja vi skifter også tit. Jeg har boet her i 4 år nu og den bil jeg har nu er min svenske bil nr 4 men ok en af dem blev skiftet da den blev totaltskadet i ulykke. Mit problem med bil nr 2 (BMW M3) er at vi har haft en helt magen til bare ikke M3 men en 330 i sort.. og jeg synes det er dumt at købe en bil magen til blot med større motor og flere hk. 

Når man endelig skal have ny bil så er jeg mest til man prøver noget helt andet end det man har haft tidligere...

knus malou

Det er jo også en af fordelene ved at bo i Sverige, ny bil lidt oftere...

Jeg kan godt forstå dig, en ny bil skal ikke ligne en man har haft før, så valget må være nr. 3

Held og lykke med bil valget.

God søndag
Knus Jane

Anmeld

4. oktober 2009

malou

with.love skriver:

Det er jo også en af fordelene ved at bo i Sverige, ny bil lidt oftere...

Jeg kan godt forstå dig, en ny bil skal ikke ligne en man har haft før, så valget må være nr. 3

Held og lykke med bil valget.

God søndag
Knus Jane

Hov... ja nu er bil nr 2 taget af bytbil siden... så den bliver det så ikke... men nu leder han efter en anden.... MYYYYYY GOD!!!!

hm, gad vide om det bliver i år han får den.....

tak for alle jeres meninger.

knus malou

Anmeld

4. oktober 2009

LotteGabriella

malou skriver:

siger man det... hehe, det skal jeg sige til ham LOL. Det er nemlig pt ham der har BMW og mig der køre mercer... hvor morsomt!!!!Jeg troede ellers det var Audi der var fattig- mærket. Jo han skal kunne køre med Victor men det bliver ikke så tit... vi bruger som regel altid min bil til det selvom vi har autostol i begge...

Bare et ?... hvof kan du ikke lide BMW og Mercedes.

knus

Det kan jeg egentlig ikke forklare dig, de har bare aldrig sagt mig noget, men det gør Porsche så heller ikke, jo en Cayenne

Vil sjovt nok heller ha' en fed gejlet VW Passat, Audi A6, Opel Insignia  eller en Toyota Urban Cruiser

Men drømmebilen er en Bentley Continental, som ses herunder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2009

malou

LotteGabriella skriver:

Det kan jeg egentlig ikke forklare dig, de har bare aldrig sagt mig noget, men det gør Porsche så heller ikke, jo en Cayenne

Vil sjovt nok heller ha' en fed gejlet VW Passat, Audi A6, Opel Insignia  eller en Toyota Urban Cruiser

Men drømmebilen er en Bentley Continental, som ses herunder

uhhh sjovt man er så forskellig... kan slet ikke se hvad der er fedt ved en opel... det er liiige før jeg hellere ville tage bussen så... smiler men klart ja den nye passat er super fed!! Til gengæld er jeg vild med porsche men KUN deres 911 model. Audi... nej tak!! jeg har haft Audi og det var sjovt fordi den havde mange hk men ikke noget der imponerede mig synderligt!!
 Og er du vimmer mand hvor er Bentleyen fed!!! super nice

knus malou

Anmeld

4. oktober 2009

Nova's mor

malou skriver:

Hov... ja nu er bil nr 2 taget af bytbil siden... så den bliver det så ikke... men nu leder han efter en anden.... MYYYYYY GOD!!!!

hm, gad vide om det bliver i år han får den.....

tak for alle jeres meninger.

knus malou

Hvor er det bare typisk mænd, de har en mening til de to min efter ombestemmer sig og har så en ny mening..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.