Hvilken bil ville I vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Tina2

Helt klart Mercedes:-) Også den med bedst benplads i- nu ved jeg ikke hvor høje I er, men det er en ting vi prioriterer utrolig højt, da vi er meget langbenede allesammen:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Vingummien

Ford mondeo

Anmeld

3. oktober 2009

Nova's mor

malou skriver:

Min kæreste skal til at have ny bil.. (igen, igen men han skifter hele tiden mærke, mode, farve osv... så jeg er næsten ved at få FNIDER af ham.. kender I det... de snakker ikke om andet... og "Skaaaaaat, kom lige her og kig på den her" pyhhh.. jeg er selv vild med biler men synes godtnok han er træls denne her gang...

Hvilken een synes I bedst om så jeg kan fortælle ham hvad flertalet synes og få "lukket" een gang for alle ... smiler. Der er de 3 her

knus malou

http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/bmw/645/svw8wxbg/?criterias=E2ABEAYkGayF.ThgBQA_!

Jeg havde nok valgt nr 2, men nr 3 synes jeg er bedst som familie bil... Sådan er det at bo i Sverige, det er det eneste sted vi danskere har råd til at skifte bil ofte..

Anmeld

3. oktober 2009

Vingummien

Nej nej ikke de der "mande" biler der. I skal ikke have nogle af dem men en ford mondeo

Anmeld

4. oktober 2009

malou

with.love skriver:

Jeg havde nok valgt nr 2, men nr 3 synes jeg er bedst som familie bil... Sådan er det at bo i Sverige, det er det eneste sted vi danskere har råd til at skifte bil ofte..

smiler ja vi skifter også tit. Jeg har boet her i 4 år nu og den bil jeg har nu er min svenske bil nr 4 men ok en af dem blev skiftet da den blev totaltskadet i ulykke. Mit problem med bil nr 2 (BMW M3) er at vi har haft en helt magen til bare ikke M3 men en 330 i sort.. og jeg synes det er dumt at købe en bil magen til blot med større motor og flere hk. 

Når man endelig skal have ny bil så er jeg mest til man prøver noget helt andet end det man har haft tidligere...

knus malou

Anmeld

4. oktober 2009

malou

suanne85 skriver:

Nej nej ikke de der "mande" biler der. I skal ikke have nogle af dem men en ford mondeo

hihi susanne... det er nu Dennis der skal have ny bil og ikke mig... så det er jo en "mandebil" der skal købes... smiler... og er helt sikker på han IKKE vælger en ford .. den eneste ford han er vild med er shelby mustang 69

knus

Anmeld

4. oktober 2009

Vingummien

malou skriver:

hihi susanne... det er nu Dennis der skal have ny bil og ikke mig... så det er jo en "mandebil" der skal købes... smiler... og er helt sikker på han IKKE vælger en ford .. den eneste ford han er vild med er shelby mustang 69

knus

Jamen så køber han da bare den

Anmeld

4. oktober 2009

malou

suanne85 skriver:

Jamen så køber han da bare den

Det er også planen men kun som hobby- bil. Min svigerfar er bidt af gamle klassiske amerikaner biler så vi er jo på træf hver sommer i hans camaro, mustang, astro og hvad der ellers holder hjemme i hans have... det er super hyggeligt at køre træf og helt klart en oplevelse jeg glæder mig meget til at dele med min søn

knus til dig

p.s til dem der ikke ved hvordan en shelby ser ud

http://www.allfordmustangs.com/photopost/data/3232/1967_Ford_Mustang_Fastback_Shelby_GT500_02.JPG

Anmeld

4. oktober 2009

LotteGabriella

malou skriver:

Min kæreste skal til at have ny bil.. (igen, igen men han skifter hele tiden mærke, mode, farve osv... så jeg er næsten ved at få FNIDER af ham.. kender I det... de snakker ikke om andet... og "Skaaaaaat, kom lige her og kig på den her" pyhhh.. jeg er selv vild med biler men synes godtnok han er træls denne her gang...

Hvilken een synes I bedst om så jeg kan fortælle ham hvad flertalet synes og få "lukket" een gang for alle ... smiler. Der er de 3 her

knus malou

http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/bmw/645/svw8wxbg/?criterias=E2ABEAYkGayF.ThgBQA_!

Må indrømme at jeg hverken er til BMW eller Mercedes, men hvis jeg skulle vælge en, skulle det KLART være Mercedesen....man siger jo at BMW er en fattigrøvsmercedes Den er klart den mest børnevenlige og går da ud fra at han  også skal kunne ha' børn i bilen

Anmeld

4. oktober 2009

malou

LotteGabriella skriver:

Må indrømme at jeg hverken er til BMW eller Mercedes, men hvis jeg skulle vælge en, skulle det KLART være Mercedesen....man siger jo at BMW er en fattigrøvsmercedes Den er klart den mest børnevenlige og går da ud fra at han  også skal kunne ha' børn i bilen

siger man det... hehe, det skal jeg sige til ham LOL. Det er nemlig pt ham der har BMW og mig der køre mercer... hvor morsomt!!!!Jeg troede ellers det var Audi der var fattig- mærket. Jo han skal kunne køre med Victor men det bliver ikke så tit... vi bruger som regel altid min bil til det selvom vi har autostol i begge...

Bare et ?... hvof kan du ikke lide BMW og Mercedes.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.