Streng nr. 2 på G-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Okay så der er håb endnu måske

jeg har kun testet med tidlige teste, på pakken står der HCG på 10. 

Måske jeg skulle prøve dem fra netto?

jeg er 4+3 (har test positiv for ÆL) og jeg har ingen mens eller tegn på det overhovedet. Har virkelig meget Hvidt udflåd 

har læst at hvis temperaturen er høj i 18 efter ÆL  er det et godt tegn? Og jeg er på dag 17, og den er ikke faldet endnu. 

Ej undskyld for alle mine spørgsmål og lange svar

Hvis du er 4+3 burde dit hcg bare være højere end de 50 og dermed vise positiv på en digital test 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

Anonym trådstarter

Hvis du er 4+3 burde dit hcg bare være højere end de 50 og dermed vise positiv på en digital test 

Ikke nødvendigvis i følge den her 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. november 2016

Kløver

Anonym skriver:

Ikke nødvendigvis i følge den her 

Det er så forskelligt også da ens hcg tal sagtens kan være skyhøje men bare ikke bliver udskilt ret meget i urinen det er så forskelligt så du er måske bare en der tester senere og den anden test var så fin 

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Det er så forskelligt også da ens hcg tal sagtens kan være skyhøje men bare ikke bliver udskilt ret meget i urinen det er så forskelligt så du er måske bare en der tester senere og den anden test var så fin 

Okay mange tak. Det beroliger lidt 

har været i netto for at købe test 

Anmeld Citér

15. november 2016

Lotus86

Hvorfor er det du skiller testene ad? Men umiddelbart vil jeg også sige den er positiv, synes bare den er noget forvirrende og kigge på, når den ikke er intakt

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Hvorfor er det du skiller testene ad? Men umiddelbart vil jeg også sige den er positiv, synes bare den er noget forvirrende og kigge på, når den ikke er intakt

Fordi de ikke er særlige tydelige, og det er nemmere for mig.  Men er ked af at det forvirre dig 

Anmeld Citér

15. november 2016

Smykke

Anonym skriver:

Fordi de ikke er særlige tydelige, og det er nemmere for mig.  Men er ked af at det forvirre dig 

Jeg har også luret med på sidelinien og hepper, men er da helt sikker på at du er gravid. Selvom stregen ikke var helt tydelig, var den da nem at se

Har du testet i dag?

Anmeld Citér

15. november 2016

Anonym trådstarter

Smykke skriver:

Jeg har også luret med på sidelinien og hepper, men er da helt sikker på at du er gravid. Selvom stregen ikke var helt tydelig, var den da nem at se

Har du testet i dag?

Årh hvor du sød  tak 

jeg tog den fra netto i morges, der er en streg nr 2, men stadig ikke så tydelig igen. Prøver at tage den følsomme test imorgen tidlig. 

Jeg ringer til min læge imorgen, og spørg om en evt. Blodprøv  

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

UPDATE: 

jeg tog en tidlig test imorges, og den er stadig svag. Dem fra netto er faktisk tydeligere 

ringede til min læge, og hun vil gerne se mig om en uge til en urin test hos dem, og evt. En blodprøve hvis g testen ikke er overbevisende. 

Hun var utrolig rolig, og det er jeg faktisk også 

hun sagde så længe jeg ikke har smerter, eller tegn på at mens er på vej, og heller ikke vil have det fjernet. Kan vi godt vente en uge, og udover det sagde hun første gang, først er omkring uge 9. 

Så tester igen om en uges tid 

Anmeld Citér

16. november 2016

Lotus86

Anonym skriver:

Det skal du skam ikke være ked af Jeg har bare aldrig helt forstået ideen med at skille dem ad, det bliver stregen jo ikke mere tydelig af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.