Streng nr. 2 på G-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2016

Anonym trådstarter

Tascha25 skriver:

Hvad viste den digitale test?

Jeg har ikke taget den endnu. Den måler HCG fra 25 af, og den alm måler fra HCG på 10. Så venter nogle dage. Det er 16 - 17 dage siden Jeg havde ÆL og har ingen mens smerter eller fået mens.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

Anonym trådstarter

Tascha26 skriver:

Hvad viste den digitale test?

Tog den her men prøver med den digitale senere Idag, når jeg har holdt mig i 4 timer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. november 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Tog den her men prøver med den digitale senere Idag, når jeg har holdt mig i 4 timer 

Den vil jeg da kalde positiv 

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Den vil jeg da kalde positiv 

Jeg håber i hvert fald  vi ville blive så glade!! Men hold op det mærkeligt  det min 5 cyklus efter p pille stop, og har haft de vildeste bivirkninger. Og denne cyklus, har jeg kun være udmattet lidt og haft en særlig følelse i underlivet, som jeg ikke kan beskrive. Men var sikker på den ikke var der denne gang. Wiiie så fedt, hvis den er god nok 

Anmeld Citér

14. november 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Den ser positiv ud taget den digitale?

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Tascha26 skriver:

Den ser positiv ud taget den digitale?

Ja den er negativ  håber det fordi HCG niveauet ikke er højt nok endnu

Anmeld Citér

14. november 2016

Kløver

Anonym skriver:

Ja den er negativ  håber det fordi HCG niveauet ikke er højt nok endnu

Jeg kan sagtens se 2 streger. Den digitale fra clearblue slår ud ved 50 hvor almindelige bla valmed er ved 25 og de tidlige siges at slå ud ved 10, men jeg har kun oplevet at valmed viste fint tydelig positiv længe inden de forskellige 10 teste, og rfsu er helt gale  

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg kan sagtens se 2 streger. Den digitale fra clearblue slår ud ved 50 hvor almindelige bla valmed er ved 25 og de tidlige siges at slå ud ved 10, men jeg har kun oplevet at valmed viste fint tydelig positiv længe inden de forskellige 10 teste, og rfsu er helt gale  

Okay så der er håb endnu måske

jeg har kun testet med tidlige teste, på pakken står der HCG på 10. 

Måske jeg skulle prøve dem fra netto?

jeg er 4+3 (har test positiv for ÆL) og jeg har ingen mens eller tegn på det overhovedet. Har virkelig meget Hvidt udflåd 

har læst at hvis temperaturen er høj i 18 efter ÆL  er det et godt tegn? Og jeg er på dag 17, og den er ikke faldet endnu. 

Ej undskyld for alle mine spørgsmål og lange svar

Anmeld Citér

14. november 2016

Kløver

Anonym skriver:

Okay så der er håb endnu måske

jeg har kun testet med tidlige teste, på pakken står der HCG på 10. 

Måske jeg skulle prøve dem fra netto?

jeg er 4+3 (har test positiv for ÆL) og jeg har ingen mens eller tegn på det overhovedet. Har virkelig meget Hvidt udflåd 

har læst at hvis temperaturen er høj i 18 efter ÆL  er det et godt tegn? Og jeg er på dag 17, og den er ikke faldet endnu. 

Ej undskyld for alle mine spørgsmål og lange svar

Har ingen anelse omkring temperatur men ja jeg kunne teste fint og meget tidligt med valmed men først 1 uge senere med de andre og rfsu var også ret sent og yderst svage 

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Har ingen anelse omkring temperatur men ja jeg kunne teste fint og meget tidligt med valmed men først 1 uge senere med de andre og rfsu var også ret sent og yderst svage 

Okay mange mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.