1 år uden gevinst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2016

Butterfly

BE86 skriver:

Du kan prøve at søge efter den på Google. Den hedder Clearblue advanced fertilitets monitor. 

Du tager æl test fra dsg 6 som skal sættes i maskinen. Så siger den lav indtil den finder østrogen så siger den høj og så når den finder LH stigning så siger den maks. 

Så er det bare igang med hyggen når den begynder at sige høj og så indtil den siger lav igen. 

Jeg fandt min æl længe før jeg troede den ville komme. Og det gav pote og er nu 4+0 i morgen. ��

Ej hvor dejligt  stort tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2016

Butterfly

Jeg fik min mens. i går.. men har stort set ikke blødt siden i eftermiddags   ville skifte min tampon her ved 19-tiden og der var kun en lille plet på (skiftede ved 15-tiden).. hvilket jeg slet ikke forstår   så satte selvfølgelig ikke en ny tampon op. Der er ikke engang noget på papiret når jeg tørrer mig. Men det kan være det vender tilbage i løbet af natten eller i morgen.

Anmeld Citér

28. november 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Butterfly skriver:

Jeg fik min mens. i går.. men har stort set ikke blødt siden i eftermiddags   ville skifte min tampon her ved 19-tiden og der var kun en lille plet på (skiftede ved 15-tiden).. hvilket jeg slet ikke forstår   så satte selvfølgelig ikke en ny tampon op. Der er ikke engang noget på papiret når jeg tørrer mig. Men det kan være det vender tilbage i løbet af natten eller i morgen.

Jeg tror måske jeg ville prøve at teste for en sikkerheds skyld 

Anmeld Citér

28. november 2016

Butterfly

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Jeg tror måske jeg ville prøve at teste for en sikkerheds skyld 

Tror jeg også jeg gør i morgen tidlig 

Har nemlig stadig ikke set mens. siden i går eftermiddags og har en lille smugle mens. smerter.

Anmeld Citér

28. november 2016

Butterfly

Har lige taget en test og den er bragende negativ.. så det er nok bare min mens. der driller  

Anmeld Citér

28. november 2016

Mig1988

Butterfly skriver:

Har lige taget en test og den er bragende negativ.. så det er nok bare min mens. der driller  

Det har min også gjort denne her gang, desværre. Det kom lørdag og forsvandt søndag, nu er der kun en svag blødning. 

Ved gynækologen idag kunne hun konstatere at slimhinden ser ud som den skal efter eller i slutningen af menstruation. 

Anmeld Citér

28. november 2016

Butterfly

Mig1988 skriver:

Det har min også gjort denne her gang, desværre. Det kom lørdag og forsvandt søndag, nu er der kun en svag blødning. 

Ved gynækologen idag kunne hun konstatere at slimhinden ser ud som den skal efter eller i slutningen af menstruation. 

Synes bare det er underligt 

Anmeld Citér

28. november 2016

Mig1988

Butterfly skriver:

Synes bare det er underligt 

Ja, det samme her. Jeg håber det er mere positivt for dig end det var for mig. 

Men her er det tilfældet og vi undrer os også stærkt, men tilfældet er negativt. Yderligere har jeg så en ægblære der ikke er sprunget, så der kan desværre ikke gives hormoner  næste cyklus starter hvis ikke denne går med resultat d. 22/12 så der rammer vi selvfølgelig juleferien, vi har ramt samtlige ferier fra vi startede. Men forhåbentlig er der gevinst inden eller også kan jeg forhåbentlig testes d. 21/12 for at se om alt er i orden. 

Jeg deler din frustration. 

Anmeld Citér

28. november 2016

Butterfly

Mig1988 skriver:

Ja, det samme her. Jeg håber det er mere positivt for dig end det var for mig. 

Men her er det tilfældet og vi undrer os også stærkt, men tilfældet er negativt. Yderligere har jeg så en ægblære der ikke er sprunget, så der kan desværre ikke gives hormoner  næste cyklus starter hvis ikke denne går med resultat d. 22/12 så der rammer vi selvfølgelig juleferien, vi har ramt samtlige ferier fra vi startede. Men forhåbentlig er der gevinst inden eller også kan jeg forhåbentlig testes d. 21/12 for at se om alt er i orden. 

Jeg deler din frustration. 

Jeg tænker bare når testen er bragende negativ, så tror jeg ikke helt på at der er noget 

Men krydser fingre for at det lykkes for jer 

Anmeld Citér

28. november 2016

Mig1988

Butterfly skriver:

Jeg tænker bare når testen er bragende negativ, så tror jeg ikke helt på at der er noget 

Men krydser fingre for at det lykkes for jer 

i lige måde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.